Kari zamyka wszystkie sklepy w Polsce

Kari Poland w likwidacji. Zarząd spółki Kari Poland sp. z o.o. , właściciel sieci sklepów z obuwiem Kari, podjął decyzję o wycofaniu się z polskiego rynku.

Spółka znajdzie się w likwidacji od 19 sierpnia 2016 roku i jak dowiedziała się redakcja Retailnet trwają negocjacje w sprawie rozwiązania wszystkich umów najmu. Łącznie Kari zrezygnuje z wynajmu 10 174,69 mkw. powierzchni w całym kraju.

– Słabe wyniki na głównym rynku zbytu jakim jest Rosja zmusiły właściciela marki Kari do takiej szybkiej i zdecydowanej decyzji. Łącznie likwidujemy 40 sklepów w tym 7 franczyzowych. Obecnie mamy uzgodnione zwroty lokali z kilkunastu lokalizacji. Pozostałe zamknięcia zamierzamy przeprowadzić sprawnie do końca września. Firma przeprowadziła także zwolnienia grupowe i na koniec sierpnia i z dniem 30 września w firmie nie pozostanie żaden pracownik – mówi dla Retailnet Krzysztof Barański, Real Estate Director Kari Poland sp. z o.o., który jest odpowiedzialny za zamknięcie wszystkich salonów.

Przypomnijmy, sieć Kari zadebiutowała na polskim rynku w 2012 roku. Wówczas w planach spółki było otwarcie 30 salonów w wybranych galeriach i centrach handlowych na terenie całego kraju. Średnia powierzchnia sklepów sieci to 200-300 mkw. W ofercie sieci było obuwie w atrakcyjnych cenach oraz akcesoria. Właścicielem sieci jest Igor Yakovlev, znany rosyjski biznesmen, założyciel m.in. sieci sklepów Eldorado oferującej sprzęt elektroniczny oraz artykuły gospodarstwa domowego.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokarze kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy