Carrefour: odwiedziło nas ponad 300 tys. klientów online

carrefour mobile omnichannel

Według danych udostępnionych portalowi Evigo.pl przez sieć sklepów Carrefour, stronę ecarrefour.pl od uruchomienia odwiedziło ponad 300 tys. klientów.

Przedstawiciele sieci podkreślają, że sukcesywnie poszerza się asortyment internetowego sklepu. Gdy uruchamiano platformę w grudniu 2015 roku dostępnych było 600 produktów. W tej chwili w asortymencie znajduje się już ponad 4500 towarów. Największą popularnością wśród klientów cieszą się telewizory, tablety oraz towary z kategorii Dom i Ogród. W najbliższej przyszłości planowane jest także poszerzenie asortymentu a artykuły spożywcze. Zmiana ma na celu poszerzenie oferty sklepu stacjonarnego.

CARREFOUR STAWIA NA CLICK AND COLLECT

Francuska sieć udostępniła możliwości darmowego odbioru wszystkich zamówionych w internecie towarów w 5 hipermarketach w Warszawie. Wcześniej z usługi click&collect mogli skorzystać mieszkańcy Krakowa.

Tym samym całkowity zasięg usługi click&collect sklepu Carrefour sięgnął blisko 2,5 miliona osób. Pozostali klienci sklepu eCarrefour.pl mogą skorzystać z usług kurierskich w cenie 9,99 zł, bez względu na wielkość i miejsce dostarczenia produktu.

Odbioru zamówienia, w ramach usługi click&collect, można teraz dokonać w pięciu warszawskich hipermarketach: Carrefour Wileńska, Carrefour Arkadia, Carrefour Bemowo, Carrefour Reduta i Carrefour Targówek oraz w krakowskim Carrefour Zakopianka. Przy wyborze usługi click&collect klient nie ponosi dodatkowych kosztów przesyłki.

BUDOWA OMNICHANNEL

Oprócz możliwości odbioru osobistego, dostępna pozostaje również opcja przesyłki kurierskiej. Zamówiony towar jest wówczas dostarczany pod wskazany adres w ciągu maksymalnie 48 godzin od daty złożenia zamówienia. Każdy zakupiony produkt, bez względu na jego wielkość czy miejsce wysyłki, jest dostarczony do klienta w stałej cenie 9,99 złotych.

– Dokładamy starań, aby każda wizyta w naszym sklepie internetowym wiązała się dla klientów z pozytywnym doświadczeniem i była doskonałym uzupełnieniem oferty naszych sklepów tradycyjnych – powiedział Gilles Ballot, dyrektor ds. eksploatacji hipermarketów Carrefour Polska. – Dlatego nieustannie pracujemy nad poszerzaniem oferty handlowej naszego sklepu internetowego oraz nad wdrożeniem nowych rozwiązań dla klientów. Dzięki temu eCarrefour.pl na bieżąco podąża za zmieniającymi się trendami konsumenckimi i każdego miesiąca zyskuje nowych klientów – dodał Gilles Ballot.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY