Stokrotka: więcej sklepów, większa sprzedaż

Supermarket Stokrotka

W sierpniu 2016 roku sieć Stokrotka powiększyła się 5 sklepów: 2 supermarkety, 1 market oraz 2 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów wzrosła o 1,6 tys. mkw.: 1 tys. mkw. w supermarketach, 0,2 tys. mkw. w marketach oraz 0,4 tys. mkw. w sklepach franczyzowych

Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec sierpnia 2016 roku wyniosła 355. Natomiast łączna powierzchnia handlowa na koniec sierpnia 2016 roku wyniosła 169,4 tys. mkw.

Stokrotka sp. z o.o. osiągnęła w sierpniu 2016 roku wstępne wyniki sprzedaży towarów na poziomie 187 mln zł i były one wyższe od osiągniętej sprzedaży towarów w sierpniu 2015 roku o ok. 15,7%.

Przychody ze sprzedaży towarów za okres lipiec-sierpień wyniosły 382 mln zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 18,8%.

Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-sierpień wyniosły 1,52 mld zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2015 roku o 22,9%.

Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w sierpniu 2016 roku wyniósł około 4,4%, natomiast LFL w sklepach własnych Stokrotki za okres lipiec – sierpień 2016 roku wyniósł około 6,2% oraz w okresie styczeń-sierpień 2016 roku wyniósł około 7,2%.

Stokrotka Sp. z o.o. to ogólnopolska sieć supermarketów i marketów spożywczo-przemysłowych. Jest częścią Grupy Kapitałowej Emerpia, której koordynatorem jest Emerpia Holding SA notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych od 2002 roku. Obecnie sieć obejmuje ponad 355 supermarketów i marketów Stokrotka zlokalizowanych na osiedlach, w mini-centrach i galeriach handlowych. Typowe placówki handlowe mają od 200 mkw. do 1000. mkw powierzchni sprzedaży i oferują od 4 do 10 tys. pozycji asortymentowych

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn