Jysk promuje się opiniami konsumentów

W ramach swojej nowej strategii marketingowej Jysk zamierza chwalić się pozytywnymi opiniami swoich klientów zamieszczanych w sklepie online sieci.

Kampania rusza w 1000 sklepów w 18 krajach, także w Polsce. Wynika to, między innymi, z chęci polskich konsumentów do wystawiania opinii produktom w sklepie.

Polacy chętnie oceniają

– Około 20 proc. wszystkich opinii z 19 krajów wystawili Polacy – mówi portalowi Evigo.pl Joanna Kalinowsa, Sales and Marketing Manager sieci Jysk – Dla klientów ważne są opinie innych osób, które już wcześniej miały doświadczenie z danym produktem.

Podkreśla jednocześnie, że duża ilość dobrych ocen to narzędzie nie tylko dla klinetów, ale przede wszystkim dla retailera.

– Wiele pozytywnych opinii na temat danego produktu to dla nas sygnał, że towar jest popularny i pożądany przez klienta. W takich sytuacjach tym częściej i chętniej go promujemy – mówi Joanna Kalinowska.

Przeciętnie dobre oceny

Każdy produkt w sklepie Jysk można ocenić w skali od 1 do 5 gwiazdek. Jak do tej pory klienci wystawili 100 tys. ocen, których średnia wartość wynosi 4,5 gwiazdki.

– Nie potrzeba dogłębnej znajomości statystyki, by zauważyć, że to bardzo wysoka średnia – wskazuje Michael Gade, marketing director w sieci Jysk. Podkreśla, że oceny te pochodzą od klientów, którzy już kupili produkty, dlatego mają tym większą wartość, zarówno informacyjną jak i marketingową.

Kampania promocyjna ruszy pod hasłem „Ulubione produkty Jysk”. W ramach akcji sklep sięgnie po materiały in-store oraz reklamę online, między innymi reklamy displayowe oraz działania w mediach społecznościowych.

Sieć Jysk zarządza w tej chwili siecią ponad 2300 sklepów w 43 krajach.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa. To wyjątkowe miejsce spotkań, wymiany doświadczeń i wzajemnych inspiracji.