scf-news-retailnet-pl-logo-white.svg

Rok 2016 przełomowy dla polskiego portfolio grupy Plaza Centers

Torun-Plaza

Postępująca komercjalizacja, nowe udogodnienia dla klientów, dojrzały i różnorodny tenant-mix – wszystkie z tych czynników spowodowały w 2016 roku kluczowe umocnienie się na lokalnych rynkach obu centrów grupy Plaza Centers – Toruń Plaza i Suwałki Plaza

Otwarte w 2010 roku Centrum Handlowo – Rozrywkowe Suwałki Plaza osiągnęło właśnie 100% poziom komercjalizacji, dzięki zawarciu umów z markami Ochnik, 50 Style, 5-10-15, Time Trend, Rainbow Tours, Resto Design oraz MK Bowling. Doskonała lokalizacja oraz zróżnicowany profil najemców zapewniają temu centrum od lat dominującą pozycję w regionie.

Z kolei największy obiekt handlowy w portfolio grupy Plaza Centers – centrum Toruń Plaza o powierzchni najmu około 40 tys. mkw., przygotowuje się do obchodów 5 urodzin 12 listopada br. W ciągu ostatnich 12 miesięcy sfinalizowanych zostało kilkadziesiąt prolongacji umów z takimi firmami jak m.in. grupa LPP (obecna w centrum z 6 markami), H&M, New Yorker,  Martes Sport, Smyk, Apart, Orsay, Lee Wrangler, Play, Swiss, Świat GSM, Twoje Soczewki, TUI, Studio Fryzur Górny.  Kilkunastu najemców zdecydowało się przy tej okazji również na modernizację lokali  lub powiększenie zajmowanej dotychczas powierzchni najmu. Wśród tych marek są m.in. Reserved, Mohito, Deichmann, CCC, Ochnik, Bytom, Costa Coffee, 4F, Yes, Cukiernia Sowa, Gusto Dominium, Media Expert.

W centrum pojawiło się również wiele nowych sieci handlowych (m.in. Pawo, Sizeer, Grycan, Rainbow Tours, Pharmaland, Resto Design, Świat Książki, Mydlarnia u Franciszka) oraz jedyny w mieście Punkt Obsługi Mieszkańców Miasta Torunia czynny w centrum handlowym. Trwają rozmowy z kolejnymi najemcami odnośnie prolongacji umów i otwarcia nowych sklepów – mówi Monika Alicka, leasing director.

Piąty rok funkcjonowania centrum to również nowe, atrakcyjne udogodnienia dla klientów. W wakacje otworzyliśmy nowoczesną strefę wi-fi z tabletami, ładowarkami, a wkrótce kanałami sportowymi. W październiku pojawią się dwa nowoczesne place zabaw dla dzieci wyposażone w gry i zabawki edukacyjne, a to niejedyne udogodnienia jakie w najbliższym czasie planujemy dla naszych klientów  – zapowiada Paulina Anikowska, marketing manager.

Właścicielem obu Centrów jest grupa Plaza Centers, która do tej pory zaprojektowała, wybudowała i wynajęła 33 centra handlowo – rozrywkowe. Oprócz zarządzania obiektami w Polsce, grupa jest obecnie skoncentrowana na budowie centrum handlowego Belgrade Plaza w Serbii oraz przygotowuje się do realizacji kolejnych projektów w Rumunii.

Facebook
LinkedIn
PARTNERZY
PULS RYNKU
SCF DATABASE

Codzienny newsletter
SCF News | Retailnet.pl

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych
logo blue SCF News - Retailnet.pl-clear
Codzienny newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców, deweloperów i inwestorów.

Subscribe

* indicates required