Galeria Północna skomercjalizowana w 75 proc.

galeria polnocna

W ostatnim kwartale właściciel Galerii Północnej – GTC S.A. – podpisał umowy najmu lokali w obiekcie na ponad 5 tys. mkw. Obecnie poziom komercjalizacji sięgnął 75 proc. W ostatnich miesiącach do grona najemców dołączyli m.in. Sephora, Douglas, Yes, Puma czy Venezia.

W powstającym na warszawskim Tarchominie centrum handlowym nie zabraknie znanych marek modowych.

W ostatnich trzech miesiącach ich portfolio powiększyło się m.in. o dostawców eleganckiego obuwia – salony: Cholewiński, Wojas, Ryłko czy Venezia. W obiekcie swoje butiki otworzą także Galeria Milano, Quiosque, Unisono, North Face, Puma, Sneakers i Triumph.

Mieszkańcy Zachodniej Białołęki na pewno docenią również obecność w obiekcie popularnych sieci specjalistycznych perfumerii. O urodę odwiedzających centrum zadbają  również  salony fryzjerskie Camille Albane czy Federic Moreno oraz punkty Ziaja, Yves Rocher i Perfect Body Center. Galeria Północna to także miejsce przyjazne miłośnikom zdrowego trybu życia. W obiekcie ponad 1,6 tys. mkw. wynajmie sieć klubów sportowych – Calypso Fitness.  Galeria Północna wzmocni również ofertę opieki medycznej w tej części Warszawy. W obiekcie znajdzie się nowoczesne centrum Enelmed.

Ofertę wyróżniać będzie także bardzo szerokie portfolio marek jubilerskich. Do zapowiadanych wcześniej: W. Kruk, Red Rubin i Pandory dołączyły salony Yes oraz Bijou Brigitte. Duża uwagę przyłożono do przygotowania szerokiej oferty usług , które pozwolą wiele bieżących spraw załatwić od ręki, w jednym miejscu. Rezerwacją  wakacji zajmą się salony Itaka czy My Travel. Swoje stoisko znajdzie tam także Sferis, T-mobile i Virgin Mobile.  W centrum będzie można skorzystać z salonów Vision Express czy De’Lux Optica.

Galeria Północna poszerzyła  także ofertę dla najmłodszych klientów. W sklepie Uczy i Bawi znajdą się m.in. zestawy edukacyjne, zabawki kreatywne, artykuły szkolne i przybory plastyczne.  W Calypso Fitness powstanie specjalna sekcja dla najmłodszych. Na wyspecjalizowanym placu zabaw dla dzieci dostępne będą nie tylko aktywności fizyczne, ale także program warsztatów i specjalnych zajęć rozwijających przeróżne umiejętności. Rodzice będą mogli zostawić dzieci pod okiem wykwalifikowanych animatorów.

Centrum, do którego otwarcia pozostał niespełna rok, cały czas kontynuuje rozmowy i poszerza portfolio najemców. Postępują także prace budowlane. Już 21 września nad budową zawiśnie wiecha, będąca symbolem zakończenia  etapu zbudowania najwyższego punktu galerii. Na ukończeniu jest też przebudowa układu drogowego wokół obiektu, który ułatwi nie tylko dojazd do Galerii Północnej, ale także zwiększy przepustowość ul. Światowida będącej główną arterią Białołęki.

Galeria Północna zlokalizowana przy ul. Światowida, to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w Północnej części Warszawy. Ponad 64 tys. mkw. wraz z 2 300 miejscami parkingowymi planowane jest do oddania do użytku  w II kwartale 2017 r. Inwestor – Grupa GTC – szacuje, że w zasięgu obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Wykonany przez studia APA Wojciechowski oraz Moshe Tzur Architects, zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu umożliwiającą aktywny wypoczynek. Obiekt będzie spełniał również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza precertyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje niedostępną dotychczas w tej części miasta ofertę handlową, rozrywkową i usługową. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Warszawie koncept Forever 21, marki grupy LPP czy Vistula Group, Cinema City, Carrefour, Dunkin’ Donuts. Za komercjalizację Galerii Północnej odpowiadają firmy Cushman & Wakefield oraz JLL.

GTC zaprezentuje wszytskie swoje projekty podczas jesiennej edycji Shopping Center Forum 2016 już 21 września przy stoisku 3.4

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn