mall connect omnichannel

mall connect omnichannel

Po Serii A finansowania dostawca oprogramowania do optymalizacji konwersji pozyskał 2,2 mln dolarów na rozwój.

W sumie spółka pozyskała 3,3 mln dolarów finansowania, co w porównaniu do wielu startupów może nie brzmieć imponująco, jednak po uwzględnieniu uwarunkowań lokalnych jest poważną kwotą. Insider ma swoją główną siedzibę w Stambule i kieruje swoje usługi przede wszystkim do firm z rynków wschodzących.

W ramach tej rundy finansowania zainwestowały takie fundusze jak Wamda Capital, Oncu GSYO venture capital oraz Galata Business Angels.

Jeden ze stu

Insider jest wielokrotnie wymieniany jako jeden z najbardziej obiecujących startupów z branży optymalizacji konwersji. Magazyn Wired umieścił firmę na liście 100 najgorętszych startupów w Europie.

Jeden z założycieli Insidera, Hande Cilinir, wskazał, że pozyskane środki zostaną zainwestowane przede wszystkim na budowanie rozwiązań do modelowania predyktywnego, dodatkowej, precyzyjnej segmentacji oraz rozwiązań autooptymalizacyjnych. Pozyskane środki posłużą także do wejścia na nowe rynki, przede wszystkim do Japonii, Korei Południowej oraz Chin.

– W przeciwieństwie do naszych konkurentów oferujemy wzrost przychodów od samego początku współpracy, zamiast wdrażać rozwiązania, które przyniosą zyski dopiero w bliżej nieokreślonej przyszłości – mówił w rozmowie z portalem TechCrunch.

Innowacyjne rozliczenia

Wśród rozwiązań stosowanych przez Insidera wymienić można tworzenie kampanii Adwords oraz na Facebooku wysyłanych jedynie do użytkowników bardziej zainteresowanych kupnem, w zależności od sektora lub danych klienckich.

Usługi Insidera oparte są o miesięczny abonament lub jako prowizja od ilości pozyskanych w ramach kampanii reklamowej klientów. Założyciele wskazują, że poprzez sieć swoich partnerów Insider jest w stanie dotrzeć do 600 użytkowników miesięcznie.

Firma w tej chwili zatrudnia 110 pracowników w 8 biurach na świecie. Z rozwiązań Insidera korzysta między innymi Allegro, MediaMarkt oraz AmRest.