Lidl: sklep internetowy? Nie w najbliższym czasie

Według danych dostarczonych przez firmę Gemius najpopularniejszym sklepem internetowym w Polsce jest euro.com.pl, który dociera do 10,37 proc. polskich internautów, co oznacza ponad 2 557 tys. osób. Jednocześnie strona internetowa sieci Lidl dociera do 2 820 tys. ludzi, co oznacza zasięg na poziomie 11,44 proc. polskich użytkowników internetu.

Oznacza to, że gdyby Lidl uruchomił możliwości transakcyjne na swojej stronie internetowej, z miejsca stałby się najpopularniejszym sklepem internetowym w kraju. Mimo to sieć nie planuje uruchomienia sklepu internetowego w Polsce.

ANALIZUJEMY INNOWACYJNE ROZWIĄZANIA

– Analizujemy różne innowacyjne rozwiązania w celu zwiększenia komfortu naszych klientów, jednak aktualnie nie planujemy uruchomienia sklepu internetowego – powiedziała portalowi Evigo.pl Aleksandra Robaszkiewicz, PR manager sieci Lidl. Podkreśla przy tym, że na stronie internetowej sieci Lidl znajduje się pełna oferta sieci oraz informacja o aktualnych promocjach. – Nasi klienci chętnie sięgają również do gazetek reklamowych dostępnych na stronie – jest to dla niech źródło informacji na temat naszej atrakcyjnej oferty na każdy tydzień.

Dodaje, że strona internetowa, oprócz prezentacji oferty, zawiera także informacje na temat działań społecznych firmy i jej wsparcia dla inicjatyw lokalnych i globalnych. Witryna zawiera także sekcje dotyczące rekrutacji nowych pracowników oraz programów rozwojowych dla już zatrudnionych.

– Lidl Polska posiada platformę internetową kuchnialidla.pl. Uruchomiona w 2012 r. strona zawiera setki przepisów przybliżających kuchnię z różnych stron świata, jak również liczne porady, filmiki instruktażowe oraz ciekawostki i triki kulinarne – mówi Aleksandra Robaszkiewicz. Dodaje, że w takim kontekście nie dziwi jej rosnąca popularność witryn internetowych Lidla.

LIDL HANDLUJE W INTERNECIE

– Wsłuchujemy się w głosy naszych klientów, by platformy te stały się jak najbardziej atrakcyjne i użyteczne. Ich popularność jest też niewątpliwie efektem nieustannej pracy nad ich udoskonaleniem oraz podążaniem za trendami w tym zakresie – podsumowuje Aleksansdra Robaszkiewicz.

Sieć już w tej chwili prowadzi sprzedaż internetową w kilku krajach europejskich. Niemiecki sklep internetowy został uruchomiony w 2009 roku. Produkty Lidla można kupiwać także w Belgii oraz w Holandii. Sklep internetowy nie przewiduje możliwości odbioru towaru w sklepie stacjonarnym – możliwe jest jedynie zamówienie z dostawą kurierem na wskazany adres lub do punktu odbioru. Dostawy obsługuje DHL i są płatne 2,99 euro niezależnie od wartości zamówienia.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.