Pierwszy salon Rabarbar w Krakowie

W Galerii Krakowskiej na poziomie +1 został otwarty pierwszy salon marki Rabarbar w Krakowie. Butik ma powierzchnię 80 mkw. i utrzymany jest w kolorystyce beżu oraz jasnego drewna.

Elegancja oraz proste i niebanalne fasony – tym kieruje się Barbara Chwesiuk, główna projektantka marki Bialcon. W ofercie firmy, istniejącej na rynku od 1992 r. można znaleźć zarówno stroje wizytowe, biurowe, jak również casualowe. W 2010 roku firma zdecydowała się poszerzyć swoją ofertę o dodatkową markę Rabarbar. Jest ona skierowana do osób, dla których moda stanowi wyzwanie i jest formą zabawy, eksperymentowania z różnymi stylami i konwencjami. Cechami charakterystycznymi są wzornictwo odwołujące się do polskiej kultury, zwłaszcza ludowej oraz elementy rękodzieła. Widoczne jest to zwłaszcza w linii Rabarbar Handmade. W rękodziele wykorzystywane są resztki materiałów, pozostających z produkcji odzieży.

Motywem przewodnim nowej kolekcji Rabarbar na nadchodzący sezon jesienno-zimowy jest tradycja wyrażona w postaci haftów oraz nadruków czerpanych z ludowych wzorów. Motywy te zostały połączone z takimi tkaninami, jak dzianina czy dres. W propozycjach znalazły się niestandardowe stylizacje, które łączą elementy tradycyjne, takie jak żabot
w koszuli w ludowy deseń z nowoczesnymi m.in. geometrycznie pociętą skórzaną spódnicą z metalowymi suwakami. Nie zabrakło także minimalistycznych propozycji, w których wykorzystana została wełna. Kolekcja utrzymana jest w tonie obowiązujących trendów i jesiennej kolorystyki. Króluje w niej czerń i różne odcienie szarości, które zostały skontrastowane z kobaltem i bordo.

Galeria Krakowska została otwarta w 2006 roku, błyskawicznie stając się najpopularniejszym obiektem handlowym w całej Małopolsce. Położona jest w samym sercu Krakowa, w bezpośrednim sąsiedztwie Rynku Głównego. Dzięki świetnemu połączeniu z Dworcem Głównym PKP i autobusowym, z linią komunikacji miejskiej, z portem lotniczym Balice oraz największemu w centrum parkingowi jest  najdostępniejszym miejscem Krakowa i turystyczną bramą miasta. Obszar oddziaływania Galerii Krakowskiej obejmuje ponad 1,3 mln. mieszkańców woj. małopolskiego. Łączna powierzchnia 270 punktów handlowych położonych na 3 poziomach wynosi 60 tys. mkw., a także 4,5 tys. mkw.30 powierzchni biurowych.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl