Ruszył hipermarket Carrefour w Wołominie

6 października Carrefour Polska otworzył w Wołominie swój nowy hipermarket. Oprócz znanych i sprawdzonych konceptów handlowych sieci, w nowym sklepie Carrefour wprowadził kolejne nowe rozwiązania i nowości produktowe.

Nowy hipermarket na powierzchni ponad 4,1 tys. mkw. zaoferuje prawie 25 tys. produktów. Pracę znalazło w nim blisko 100 mieszkańców Wołomina i okolic.

Nowy hipermarket Carrefour mieści się w Galerii Wołomin przy ulicy Geodetów 2 i jest to ten sam koncept handlowy, co otwarty w 2015 roku sklep w Jaworznie. Tym samym Carrefour Polska powiększył swoje portfolio wielkopowierzchniowych obiektów handlowych w Polsce do 85 sklepów.

– Wprowadzając nowe rozwiązania i stale udoskonalając format hipermarketów, budujemy silną pozycję Carrefour na polskim rynku, a także nieprzerwanie dbamy o zainteresowanie klientów. Przy każdej inwestycji ze szczególną dbałością podchodzimy do 5 strategicznych dla Carrefour obszarów, jakimi są: jakość, wybór, niskie ceny, zdrowie oraz bliskość, zarówno poprzez dostępność sklepów, ale co ważniejsze – przez bliskość w relacjach z klientami – mówi Gilles Ballot, dyrektor ds. eksploatacji hipermarketów w Carrefour Polska.

– Hipermarket w Wołominie jest kolejnym sklepem wielkopowierzchniowym, który Carrefour otworzył w Polsce. Obiekt został zaprojektowany z troską o najwyższe zadowolenie i wygodę klientów, ale także z poszanowaniem środowiska naturalnego. Wykorzystaliśmy w nim nie tylko wszystkie innowacje wprowadzone przez Carrefour na przestrzeni ostatnich 2 lat, ale także nowe rozwiązania handlowe oraz technologie, wykorzystujące nasze międzynarodowe doświadczenie handlowe i odpowiadające na aktualne oczekiwania mieszkańców Wołomina – dodaje Gilles Ballot.

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 tys. GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12,3 tys. sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.