Lidl debiutuje w kolejnym mieście

27 października przy ul. Płaszowskiej otwarty został pierwszy sklep sieci Lidl w Niepołomicach. Jest to pierwszy sklep sieci Lidl w mieście.

Sklep sieci Lidl w Niepołomicach ma powierzchnię sali sprzedaży ok. 1,3 tys. mkw. Do obsługi sklepu zatrudnionych zostało około 22 osób. Dla zmotoryzowanych klientów przygotowano ok. 90 miejsc parkingowych.

– Cieszymy się, że nasze sklepy stały się miejscem codziennych zakupów dla milionów Polaków. Strategią naszej firmy jest zapewnienie klientom szerokiej oferty produktów wysokiej jakości w bardzo atrakcyjnych, niskich cenach. Zapraszamy wszystkich klientów do nowej placówki w Niepołomicach – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, Lidl Polska.

W placówce wykorzystano ekologiczne rozwiązania m.in.:    odzysk ciepła – rekuperacja , pompy ciepła, oświetlenie LED w obiekcie oraz na terenach zewnętrznych. Powyższe rozwiązania mają za zadanie zwiększenie efektywności energetycznej obiektu, uczynienie placówki obiektem energooszczędnym, co w konsekwencji przyczynia się do ochrony środowiska naturalnego.

W nowym sklepie w Niepołomicach klienci będą mogli znaleźć produkty marek własnych Lidl m.in. dostępne w ramach „Ryneczku Lidla”, w tym produkty z linii BIO. Firma Lidl od lat współpracuje z polskimi producentami, proponując konsumentom produkty pochodzące zarówno od branżowych liderów jak i mniejszych, lokalnych dostawców. W asortymencie sklepu znajduje się już ponad 50 produktów marek własnych oznaczonych godłem „Teraz Polska”.

W sklepie Lidl w Niepołomicach znaleźć będzie można również ofertę tygodni tematycznych z produktami charakterystycznymi dla różnych kuchni świata oraz bogatą ofertę artykułów przemysłowych, które w Lidlu pojawiają się średnio trzy razy w tygodniu. W nowej placówce, klienci będą mogli nabyć m.in. szeroki asortyment tekstyliów oraz artykułów gospodarstwa domowego w atrakcyjnych cenach.

Przypomnijmy,  pierwszy Lidl w Polsce został otwarty w 2002 roku. W pierwszym roku działalności firma miała 7 sklepów (Słupca, Kościan, Poznań, Turek, Lębork, Włocławek i Bydgoszcz). Dwa lata późnej Lidl świętował otwarcie 100. sklepu w Polsce, a w 2013 r. sieć liczyła już 500 sklepów. Obecnie sieć tworzy już ponad 600 sklepów. 70 proc. obrotu Lidl Polska generuje na sprzedaży produkty pochodzących od polskich producentów.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.