Quiosque – kolejna kobieca marka w Galerii Północnej

Do grona najemców Galerii Północnej powstającej w Warszawie dołączył Quiosque – polska marka z ponad 20 letnią tradycją na rynku.

Oferta marki jest skierowana do kobiet. To kolejny najemca z sektora fashion, który dołączył do portfolio centrum w ostatnich tygodniach.

– Obecnie finalizujemy proces komercjalizacji. W każdym tygodniu podpisujemy umowy z nowymi najemcami, którzy doceniają potencjał handlowy północnej Warszawy. W ostatnim czasie były to głównie marki modowe, których tak bardzo brakuje w tej części miasta. Oferta Quiosque, która łączy w sobie elegancję i wygodę na pewno spotka się z zainteresowaniem naszych klientów  – podsumowuje Agnieszka Nowak, dyrektor Galerii Północnej.

Pierwszy salon Quiosque  powstał w Bydgoszczy w 1992. Dziś sieć marki liczy ponad 130 punktów w całej Polsce i cały czas się rozwija.

– Klientki doceniają uniwersalność naszych produktów. Jesteśmy polską marką i większość naszych kolekcji jest szyta w kraju. Znajomość potrzeb i oczekiwań polskich kobiet sprawia, że naszymi produktami możemy realnie konkurować z zagranicznymi firmami – podkreśla Monika Kujas, PR Manager Quiosque.

W transakcji najmu firmie GTC – deweloperowi Galerii Północnej – doradzali eksperci z JLL.

– Cieszy nas, że popularna polska marka odzieżowa Quiosque dołączyła do grona najemców modowych Galerii Północnej, która jest najbardziej wyczekiwanym obiektem handlowym w stolicy – dodaje Ada Budynek, młodszy konsultant w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL.

Zlokalizowana przy ul. Światowida, Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w Północnej części Warszawy. Ponad 64 tys. mkw. wraz z 2,3 tys. miejscami parkingowymi planowane jest do oddania do użytku  w II kwartale 2017 r. Inwestor – Grupa GTC – szacuje, że w bezpośrednim zasięgu obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Galeria Północna gwarantuje niedostępną dotychczas w tej części miasta ofertę handlową, rozrywkową i usługową. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Warszawie koncept Forever 21, marki grupy LPP czy Vistula Group, Cinema City, Carrefour, Dunkin’ Donuts. Za komercjalizację Galerii Północnej odpowiadają firmy Cushman & Wakefield oraz JLL.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl