W Galerii Jurajskiej trwa sezon nowych otwarć. W październiku do grona najemców centrum handlowego dołączyły Gee One oraz Sklep Papierniczy „Kredka”, z kolei na początku listopada salon fryzjerski dla dzieci Ciach Ciach. Kolejne otwarcia planuje się w najbliższych tygodniach.

Jesień w Galerii Jurajskiej przynosi kolejne otwarcia. Oferta największego centrum handlowego w Częstochowie poszerzyła się właśnie o 3 nowe salony. Do grona najemców dołączył salon z bielizną osobistą Gee One oraz sklep papierniczy „Kredka”, a także salon fryzjerski Ciach Ciach.

– W Galerii Jurajskiej kontynuujemy bardzo intensywny sezon nowych otwarć. Dzięki tym działaniom po raz kolejny uda nam się wzbogacić zarówno ofertę modową, jak również ofertę skierowaną do dzieci, młodzieży i rodziców. To dwa segmenty, które w ostatnich miesiącach najintensywniej rozwijamy w naszej galerii – mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.

Gee One to polska marka specjalizująca się w produkcji bielizny osobistej. W ofercie nowego sklepu można znaleźć bieliznę męską, damską, dziecięcą, a także bieliznę w dużych rozmiarach. W Gee One dostępna jest także specjalna bielizna dla kobiet w ciąży i karmiących mam. Nowy salon marki w Galerii Jurajskiej ma 108,78 mkw.

Natomiast  z myślą o uczniach, zarówno tych najmłodszych, jak również licealistach i studentach w Galerii Jurajskiej powstał salon „Kredka”, oferujący artykuły szkolne i biurowe. W asortymencie sklepu można znaleźć artykuły papiernicze, tornistry, plecaki, piórniki, długopisy, pióra, akcesoria i maskotki. Sklep świadczy także usługi punktu ksero. Najemca zajmuje powierzchnię 23,19 mkw.

Z początkiem listopada w galerii otworzył się natomiast salon fryzjerski dla dzieci Ciach Ciach.

Wnętrze salonu zostało przystosowane do potrzeb najmłodszych klientów. Ciach Ciach oferuje usługi zarówno dla dzieci, jak również dla dorosłych. W ofercie znajdują się także specjalne pakiety rodzinne. Najemca zajmuje powierzchnię 52,41 mkw.

Późna jesień i zima przyniosą także kolejne otwarcia. W Galerii Jurajskiej trwają już prace nad nowym salonem marki odzieżowej Carry, natomiast w grudniu do grona najemców dołączy Studio Fitnessu Calyppso, jedna z największych sieci fitness w Polsce.

Prace remontowe prowadzi natomiast salon Triumph, z kolei Monetti powiększa swój lokal. W styczniu natomiast w planach jest rozbudowa salonu Deichmann w Galerii Jurajskiej – informuje dyrekcja centrum handlowego.

Galeria Jurajska to trzecie centrum handlowo-rozrywkowe zrealizowane przez Globe Trade Centre S.A. (GTC) w Polsce i pierwszy nowoczesny obiekt tego typu w Częstochowie. Jego otwarcie nastąpiło w październiku 2009 roku.  Galeria Jurajska usytuowana jest przy Alei Wojska Polskiego 207 – przebiegającym przez całą Częstochowę fragmencie drogi krajowej nr 1, łączącej północ i południe Polski. Powierzchnia całkowita Galerii Jurajskiej wynosi 130 000 mkw., z czego 49 000 mkw. to powierzchnia handlowo-rozrywkowa, która mieści prawie 200 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych oraz wielosalowe kino Cinema City.

W ofercie Galerii Jurajskiej znajdują się sklepy najpopularniejszych marek polskich i międzynarodowych. Wiele z nich na lokalnym rynku zadebiutowało w Galerii Jurajskiej. Swoje sklepy posiadają tutaj m.in. Alma, grupa LPP (Reserved, Cropp, Home & You, House, Mohito), grupa Inditex (Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti), TK Maxx, C&A, Euro RTV AGD, Intersport, Empik, H&M, New Yorker, Smyk, Rossmann, Sephora, Super Pharm, Douglas, Promod, Trussardi, Apart i wiele innych. Do dyspozycji klientów Galerii Jurajskiej jest wielopoziomowy parking mogący pomieścić 2000 samochodów i 50 autokarów, a także nowocześnie zaaranżowana strefa restauracyjna z wydzieloną przestrzenia wypoczynkową. W 2015 roku centrum odwiedziła rekordowa liczba ponad 6,2 miliona osób.