Monnari szacuje wyniki finansowe

Spółka Monnari Trade S.A., właściciel jednej z najbardziej znanych polskich marek odzieżowych, zanotowała w okresie od stycznia do listopada 2016 roku skonsolidowane przychody ze sprzedaży towarów w wysokości ok. 195,9 mln zł. Przychody te były wyższe o 11,7 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku (175,4 mln zł).

Zarząd spółki poinformował, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży towarów osiągnięte w listopadzie 2016 roku przez Grupę Kapitałową Monnari Trade S.A. wyniosły ok. 21,6 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w listopadzie 2015 roku (20,3 mln zł) o 6,4 proc.

Sieć Monnari liczy obecnie ponad 140 salonów firmowych w całej Polsce. Salony sprzedaży Monnari (wraz z salonami outletowymi) zlokalizowane są w większości w dużych centrach handlowych na terenie całego kraju, głównie w miastach wojewódzkich, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Katowicach, Lublinie, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie.

Spółka dąży do usytuowania swoich salonów w najatrakcyjniejszych punktach handlowych. Są to głównie galerie i centra handlowe w największych i średnich miastach Polski.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.