Media Expert: nasi klienci chętnie sięgają po brick and click

Mnóstwo Polaków wciąż nie wyobraża sobie kupowania lodówki bez wcześniejszego obejrzenia jej w elektromarkecie – wskazuje Michał Mystkowski z sieci Media Expert.

Sieć Media Expert została nominowana przez jury Shopping Center Forum 2017 Spring Edition do nagrody Retailers’ Awards w kategorii Omnichannel. Jury doceniło przede wszystkim innowacyjne rozwiązania firmy w zakresie obsługi klienta, między innymi możliwości obejrzenia produktu przez internet, w ramach transmisji na żywo. Podczas internetowej rozmowy użytkownik może zarówno obejrzeć za pomocą kamerki internetowej produkt stojący w sklepie, jak i bezpośrednio porozmawiać ze sprzedawcą w sklepie, który prezentuje produkt.

Rozmowa ze specjalistą online

-Cenimy sobie zatem rozmowę ze specjalistą, dzięki której rozwiewamy wątpliwości nie tylko odnośnie samego produktu, ale i serwisu, zasad gwarancji, czy dodatkowego ubezpieczenia – mówi Michał Mystkowski – Usługa prezentacji na żywo wpisuje się w rozwój synergii modelu brick and click, czyli integracji działań w dwóch obszarach: w świecie Internetu i w świecie rzeczywistym.

Wszystkie produkty z wirtualnego koszyka można odebrać w dowolnym z ponad 400 elektromarketów naszej sieci nawet w ciągu godziny.

– W 2017 roku na pewno będziemy rozwijać naszą aktywność na tych polach i uważnie obserwować zarówno zachowania klientów, jak i trendy dla całej branży. Chcemy tworzyć innowacyjne rozwiązania, ale uwzględniające specyfikę naszego rynku – podsumowuje Michał Mystkowski.

W ramach sieci Media Expert funkcjonuje ponad 400 elektromarketów. Do końca uruchomionych zostanie jeszcze około 10, w tym w podkrakowskich Węgrzcach i Szczecinie – 20 października oraz Gdańsku – 22 października. Powierzchnia tylko dla tych trzech lokalizacji wynosi od 400 do prawie 900 mkw.

Mediaexpert.pl drugi najpopularniejszy w Polsce

Właścicielem sieci Media Expert jest TERG SA. W 2014 roku sprzedaż spółki wyniosła ponad 2,2 mld zł.

Media Expert jest obecna na naszym rynku od 14 lat. Dostarcza sprzęt RTV i AGD, multimedia, laptopy, foto, smartfony, a w wybranych sklepach również rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i sprzęt do pielęgnacji ogrodów. Obecnie w ramach sieci działa niemal 400 elektromarketów, które są rozlokowane w ponad 320 polskich miastach.

Sklep internetowy mediaexpert.pl jest drugim najpopularniejszym polskim sklepem internetowym. Miesięcznie odwiedza go 4,2 mln użytkowników, co odpowiada 16 proc. populacji polskich użytkowników internetu.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl