Gastromall otworzy kilkanaście restauracji w ciągu pół roku

Rośnie sieć restauracji należących do Grupy Gastromall. 10 stycznia 2017 roku zainaugurowała działalność 55. restauracja pod marką Olimp. W planach kolejne otwarcia.

Nowy lokal wystartował w Warszawie przy ul. Mokotowskiej i jest 8. restauracją Grupy Gastromall w Warszawie.

Będzie więcej restauracji Olimp

– Jeszcze w styczniu br. planowane jest otwarcie dwóch kolejnych restauracji w Warszawie oraz w Krakowie. Wstępny harmonogram zakłada zaś otwarcie jeszcze 10 lokali do czerwca 2017 roku. W planach jest ekspansja zarówno w miastach w których już działamy, takich jak Warszawa, Katowice i Kraków, a także na nowych rynkach, gdzie nas jeszcze nie ma. Mowa tu m.in. o Tychach, Bielsku-Białej czy Swarzędzu – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Izabela Domaradzka , koordynator projektów w Grupie Gastromall.

Sieć restauracji Olimp to obecnie największy w Polsce i najszybciej rozwijający się koncept restauracji samoobsługowych z jedzeniem w ujednoliconej cenie za 100 g. Sieć jest rozwijana w oparciu o otwieranie lokali własnych i system franczyzowy. Spółka wciąż poszukuje atrakcyjnych lokali pod wynajem.

Gastromall poszukuje atrakcyjnych lokalizacji

– Szukamy prestiżowych lokali m.in. w centrach handlowych, ale także w dobrze usytuowanych biurowcach. Średnia powierzchnia naszych lokali to 300 mkw. – dodaje Izabela Domaradzka.

Grupa Gastromall to właściciel pięciu marek gastronomicznych, w tym najbardziej rozpoznawalnych: Olimp, Companeros i Lovit. – Dla pozostałych naszych formatów także planujemy nowe lokalizacje. Mamy już zabezpieczonych kilka lokali. Wkrótce poinformujemy o otwarciach – zapowiada koordynatorka projektów w Grupie Gastromall.

Firma Gastromall działa na rynku gastronomicznym od 1995 r. Obecnie sieć tworzy blisko 60 lokali Olimp, a także formaty Lovit, Cesare Ristorante, Point Frappe, Companeros.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.