scf2016 spring

Ponad 350 sieci handlowych, 150 projektów, 800 uczestników – oto wiosenna edycja Shopping Center Forum 2017. Najważniejsze tej wiosny spotkanie uczestników rynku centrów handlowych w Europie Środkowej odbędzie się 5 kwietnia na stadionie warszawskiej Legii.

W tegorocznej wiosennej edycji Forum tradycyjnie już weźmie udział około 800 osób. Największą grupę będą stanowić przedstawiciele zarządów sieci handlowych działających na polskim i europejskim rynku. Obecni będą również właściciele i zarządcy centrów handlowych.

Liczne grono wystawców i partnerów merytorycznych

Forum to nie tylko miejsce rozmów na temat umów najmu, ale także okazja do spotkania z dostawcami nowoczesnych technologii i “know how” dla branży retail.

Tegoroczną rekordową listę wystawców i partnerów Forum tworzą liderzy rynku, wśród których są już m.in.: Unibail Rodamco, TK Development, CBRE, Deloitte, JLL, Empik, Cushman & Wakefield, Echo Investment, Neinver, Gemini Holding, IKEA Centres, CH Marywilska, Saller, Master Management, Napollo, Globe Trade Centre, TREI, HOSSO, Żabka, AmRest, IMMOFINANZ, Ingram Micro Commerce & Fulfillment, GetResponse, Agencja Freebee, Starbucks, Oro Poland.

scf 2017 spring forum plan
Pozostały już tylko ostatnie wolne stoiska (niebieskie) na SCF 2017

Networking i pakiet komunikacyjny

Tym co wyróżnia Shopping Center Forum na tle innych branżowych wydarzeń jest pakiet komunikacyjny dla wystawców i partnerów w portalu retailnet.pl i magazynie Shopping Center Poland.  Z punktu widzenia wystawców udział w Forum jest więc elementem szerszego procesu komunikacji przed, w czasie ale także kilka tygodni potem.

Bezpośredni networking zacznie się już kilkanaście dni przed Forum, dzięki aplikacji, która służy do komunikacji między jej uczestnikami. Podczas poprzedniej edycji Forum za pośrednictwem aplikacji wysłano ponad 10 000 wiadomości. Okazją do pierwszych spotkań, będzie Welcome Mixer, który odbędzie się wieczorem w przededniu Forum. Akcentem zamykającym Forum będzie After Party.

Konferencja i Retailers’ Awards

Ale SCF 2017 Spring Edition to nie tylko networking. To także duża dawka wiedzy na temat rynku. W części konferencyjnej podjęte zostaną dwa główne tematy: technologiczna rewolucja w handlu oraz wpływ ustawy o REIT-ach na polski rynek centrów handlowych. Kulminacyjnym momentem Forum będzie wręczenie nagród Retailers’ Awards.

Więcej informacji na temat SCF można znaleźć pod tym adresem.