– Stale się rozwijamy i otwieramy kolejne lokalizacje. Podpisaliśmy już kilka umów, więc niedługo nowe sklepy Czas na Herbatę pojawią się w Warszawie, Gdańsku, Krakowie i Lublinie – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Marta Głowska, dyrektor ds. rozwoju sieci Czas na Herbatę w firmie Progressive.

Właścicielem sieci sklepów Czas na Herbatę jest działająca od 1997 roku firma Progressive. Firma zajmuje się importem i sprzedażą herbat wysokogatunkowych oraz akcesoriów do jej parzenia.

– Rocznie otwieramy od 6 do 8 nowych salonów. Poza podpisanymi już umowami, myślimy o wejściu do kolejnych lokalizacji w Warszawie oraz do Trójmiasta i aglomeracji śląskiej – mówi Marta Głowska.

Rośnie sieć sprzedaży

25 marca sklep pod szyldem Czas na herbatę dołączy do grona najemców warszawskiego CH Wola Park. Salon zajmie powierzchnię ok. 20 mkw. Umowy na otwarcie salonów firma Progressive zawarła już także z CH Auchan Gdańsk, CH Serenada w Krakowie i CH Ikea w Lublinie. Wszystkie nowo otwarte sklepy będą miały po 25 mkw. powierzchni.

– Wszystkie nasze sklepy otwieramy w centrach handlowych. Wybieramy dobrze prosperujące obiekty i miasta, w których widzimy duży potencjał. Nie ma dla nas znaczenia wielkość miasta, bo na decyzję o wyborze lokalizacji wpływa wiele innych czynników. Jesteśmy obecni np. w Łomży czy Puławach i jesteśmy zadowoleni z tego, jakie wyniki tam osiągamy – mówi Marta Głowska, dyrektor ds. rozwoju sieci Czas na Herbatę.

W sumie 50 lokalizacji

Sieć sklepów własnych i franczyzowych Czas na Herbatę liczy już 50 lokalizacji. Równolegle sieć rozwijana jest przez punkty partnerskie, których jest już 73. Sprzedaż prowadzona jest także przez sklep internetowy www.czasnaherbate.net.

W ofercie brandu można zakupić herbaty czarne, zielone, białe, czerwone, owocowe, szeroki wybór kompozycji herbacianych, a także najwyższej jakosci czekolady. A z akcesoriów: kubki, dzbanki, podgrzewacze, zaparzacze, filtry, puszki i pojemniki.