RTV Euro AGD wdrożyło nowy system płatności Visa Checkout

Visa Checkout, sprawdzona na świecie szybka, wygodna i bezpieczna forma płatności, jest już dostępna w Polsce.

Dzięki usłudze konsumenci mogą płacić online zarówno z urządzeń stacjonarnych, jak i mobilnych podając tylko swój login i hasło. Płatności z Visa Checkout można dokonywać u pierwszych polskich detalistów – w sklepie internetowym sieci RTV Euro AGD oraz sklepi OLEOLE!, a także w ich serwisach mobilnych – jak również na stronach wielu międzynarodowych firm.

– Jesteśmy dumni, że jako pierwsi w Polsce udostępniliśmy Visa Checkout. Aby maksymalnie uprościć proces zakupowy dla naszych klientów, zdecydowaliśmy się na umieszczenie przycisku Visa Checkout bezpośrednio w koszyku. W ten sposób proces finalizacji zakupów i płatności został maksymalnie uproszczony. Mamy nadzieję, że dzięki atrakcyjnej promocji wielu naszych klientów skorzysta z Visa Checkout i pozostanie przy tym rozwiązaniu w przyszłości – komentuje Tomasz Siedlecki, Dyrektor Marketingu RTV Euro AGD.

Mniej porzuconych koszyków

Wyniki badań przeprowadzonych na zlecenie Visa pokazują, że dzięki Visa Checkout klienci sklepów internetowych znacznie rzadziej porzucają koszyki – użytkownicy usługi finalizują 86 proc. transakcji zakupu towarów i usług już wybranych i umieszczonych w koszyku i każdy z kupujących realizuje ich średnio o 30 proc. więcej niż pozostali klienci.

– Polska jest pierwszym krajem w Europie, w którym wdrożono Visa Checkout – wygodne i bezpieczne rozwiązanie ułatwiające konsumentom płatności online z poziomu każdego urządzenia, również mobilnego. Usługa doskonale sprawdziła się już w 23 krajach a w skali globalnej jest akceptowana przez ponad 300 tys. detalistów. Visa Checkout pomaga e-sklepom w skutecznym zmniejszaniu zjawiska porzucania koszyka, a bankom-wydawcom kart Visa w promowaniu ich marek w procesie płatności – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa.

Visa Checkout odpowiada w zakresie płatności na aktualne potrzeby konsumentów, którzy oczekują możliwie najwygodniejszego, prostego i bezpiecznego rozwiązania. Swoją kartę płatniczą (debetową lub kredytową) i adres dostawy użytkownik zapisuje w usłudze tylko raz – podczas rejestracji. Dzięki temu po to, aby dokonać transakcji, nie trzeba mieć przy sobie karty ani każdorazowo wprowadzać wszystkich niezbędnych danych. Usługa jest przystosowana do optymalnego działania zarówno na komputerach, jak i na urządzeniach mobilnych. Nad bezpieczeństwem transakcji realizowanych poprzez Visa Checkout czuwa wielopoziomowy system zabezpieczeń wykorzystujący m.in. usługę 3D-Secure.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

SCF 2019 Exhibition & Awards

W Forum weźmie udział przynajmniej 1500 uczestników, a wśród nich przedstawiciele ponad 450 sieci handlowych. Swoje projekty pokaże kilkudziesięciu wystawców. Wśród nich są już m.in.: Immofinanz, Gemini Holding, Neinver, Saller, Mallson, Napollo, Amrest, EPP, TREI, Master Management, Hosso., TK Development, BOIG, Atrium, GTC, Nuvalu, Savills.

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy