– Do końca roku planujemy otwarcia 2 nowych salonów Ochnik oraz 8 relokacji na większe powierzchnie – mówi dla Retailnet.pl Arkadiusz Konarski, dyrektor ds. rozwoju salonów firmowych Ochnik.

– W drugiej połowie kwietnia otworzymy nasz nowy, większy salon w Galerii Askana w Gorzowie Wielkopolskim. Salon będzie miał powierzchnię 186 mkw., czyli prawie trzykrotnie większą niż obecnie. Powiększenie powierzchni pozwoli na wprowadzenie do oferty gorzowskiego salonu pełnego asortymentu marki Ochnik – mówi Arkadiusz Konarski, dyrektor ds. rozwoju salonów firmowych Ochnik. – Już wkrótce w nowym salonie Ochnik w Galerii Askana obok odzieży i galanterii ze skóry dostępna będzie także kolekcja tekstylna oraz obuwie – dodaje.

Firma zapowiada, że do końca 2017 roku otworzy dwa nowe salony. W sumie 8 lokalizacji pod szyldem Ochnik zostanie relokowane na większe powierzchnie. Przypomnijmy, że w 2016 roku modernizację przeszło 14 salonów, a w 2015 – 10. Powiększenie istniejących już salonów Ochnik jest konsekwencją wprowadzenia nowego asortymentu do sprzedaży. Według standardów firmy minimalna powierzchnia sklepu powinna wynosić 120 mkw.

Około 90 salonów

Firma Ochnik na rynku istnieje od ponad 26 lat. Polska marka prowadzi aktywną sprzedaż we wszystkich województwach Polski. Około 90 salonów firmowych Ochnik zlokalizowanych jest w najbardziej prestiżowych lokalizacjach, obejmujących centra handlowe. Oprócz regularnych salonów, odzież marki Ochnik dostępna jest także w outletach. Przedsiębiorstwo prowadzi również sprzedaż B2B i udostępnia swoje produkty w e-sklepie. Sklep internetowy dostępny na www.ochnik.com działa od października 2009 roku.

Ochnik ze swoją ofertą trafia zarówno do klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych oraz korporacyjnych. W asortymencie marki znajdują się między innymi skórzane kurtki, spodnie, sukienki, spódnice i topy, a także szeroka gama torebek, portfeli, pasków i innych akcesoriów skórzanych. Marka posiada także coraz szerszą ofertę bagażu i produktów tekstylnych.