Ekspresowy rozwój sieci pizzerii Stopiątka

Lokal sieci Stopiątka

Sieć pizzerii Stopiątka z małej sieci zmieniła się w średnią, a w ciągu dwóch lat zamierza zająć mocną pozycję w szeregach dużych graczy na rynku pizzerii.

Aktualnie pod szyldem Stopiątki funkcjonuje 31 punktów. Ostatnia pizzeria została otwarta w połowie kwietnia w Tarnowie.

45 lokali Stopiątka do końca 2017 roku

Pod szyldem sieci średnio w miesiącu powstają dwa nowe lokale. W ciągu ostatnich trzech miesięcy Stopiątka uruchomiła 10 placówek. W maju szykują się jeszcze trzy otwarcia i kolejne dwa w czerwcu. Do końca 2017 roku sieć ma liczyć 45 punktów, a w ciągu najbliższych dwóch lat ok. 100. To oznacza w przybliżeniu 20 nowych umów rocznie.

– Przy takim tempie rozwoju jak obecnie, jest to możliwe. Koncept Stopiątki cieszy się dużym zainteresowaniem. Mimo standaryzacji sieci; wystroju i zasad funkcjonowania placówek, do każdej lokalizacji i franczyzobiorcy podchodzimy indywidualnie. Każda inwestycja dopasowana jest do potrzeb lokalnego rynku i partnera. To z pewnością ułatwia rozwój – informuje redakcję Retailnet Marcin Ciesielski, właściciel sieci, spółka Mastergrupa.

Stopiątki to restauracje zlokalizowane bezpośrednio przy ulicy, punkty w strefach food court w centrach handlowych i placówki typu ekspres nastawione na sprzedaż z dostawą do klienta. Pizzerie dedykowane są lokalnym potrzebom. Te zlokalizowane blisko rodzin mają aranżację restauracji ze strefę dla dzieci i karmiących matek. Jeśli natomiast lokal funkcjonuje blisko budynków biurowych dodatkowo jest podzielony na część z szybką obsługą klientów. Taka pizzeria powstała w Warszawie. Strefa dla klientów, którzy się spieszą jest w formacie bistro z hokerami i ławami przy dużych oknach witrynowych.

stopiatka

Format lokali Stopiątka

Stopiątka stawia również własne budynki. W czerwcu w Łodzi rusza nowa pizzeria w lokalu, który powstał od zera, zaprojektowanym specjalnie pod koncept Stopiątki z własnym parkingiem i placem zabaw. Inwestycja leży w całości po stronie franczyzobiorcy.

– Nasza strategia dopuszcza punkty różnej wielkości i profilu, dzięki czemu w jednym mieście mamy już kilka Stopiątek. Przykładem jest Łódź, gdzie niedługo powstanie piąta pizzeria – mówi Marcin Ciesielski.

Sieć zmieniła również wystrój pizzerii na bardziej elegancki. – Zrezygnowaliśmy w środku restauracji z koloru czerwonego, który jest typowy dla pizzerii. Postawiliśmy na drewniane wykończenia i różne odcienie szarości i bieli, które ocieplają wnętrze i nadają eleganckiego charakteru. Uzupełnieniem są kanapy i fotele stylizowane na siedzenia w samochodzie Syrena 105. Nadal nawiązujemy do czasów PRL. To nasza wizytówka. Jednak teraz subtelniej – podsumowuje Marcin Ciesielski.

Inwestycja w pełnoformatową pizzerię Stopiątka wynosi od 100 tys. zł. Właścicielem marki jest firma Mastergrupa.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.