Rosną wyniki Gemini Park Bielsko-Biała

gemini-park-bielsko-biala

Wyniki obrotów i odwiedzalności Centrum Handlowo-Rozrywkowego Gemini Park Bielsko-Biała niezmiennie od rozbudowy obiektu szybują w górę. Każdy kolejny kwartał przynosi wzrosty, co jest efektem systematycznego poszerzania oferty obiektu i kontynuacją strategii centrum rodzinnego.

W pierwszym kwartale 2017 roku Centrum Handlowo-Rozrywkowe Gemini Park Bielsko-Biała ponownie zanotowało wzrosty obrotów i wyników footfall. W tym czasie obiekt odwiedziło o 6 proc. więcej klientów niż rok temu, choć ogólnopolskie wskaźniki odwiedzalności wskazywały na tendencje spadkowe. Najlepszy okazał się miesiąc marzec – do galerii przybyło wówczas blisko 14 proc. więcej osób niż w roku ubiegłym. Najemcy w pierwszym kwartale zanotowali wzrost obrotów aż o ponad 20 proc., przy średnim wzroście ogólnopolskim o 2,6 proc.

Odwiedzalność w Gemini Park Bielsko-Biała

To już kolejny wzrost wyników obiektu. W 2016 roku Centrum Handlowe Gemini Park Bielsko-Biała odwiedziło 5 proc. osób więcej niż w roku poprzednim, a sprzedaż najemców wzrosła średnio o 18 proc. Najwyższe wzrosty obrotów zanotowali przedstawiciele branży gastronomicznej – od 15 do 50 proc. W ubiegłym roku znacznie poszerzyła się także oferta centrum – do grona najemców dołączyło wówczas aż 16 nowych marek.

– Cieszy nas, że nasi Partnerzy systematycznie notują coraz lepsze wyniki finanse, a centrum handlowe odwiedza coraz więcej klientów. Od czasu zakończenia rozbudowy i wdrożenia nowej strategii, rosnące obroty i odwiedzalność to już trend stały. Wpływa na niego regularne powiększanie oferty centrum i sprofilowane akcje marketingowe, które mają za zadanie przyciągnąć do obiektu naszego kluczowego klienta, czyli rodzinę z dziećmi – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor centrum handlowego Gemini Park Bielsko-Biała.

Wdrażane przez zarząd bielskiego Gemini Park rozwiązania odpowiadają na potrzeby najemców i przekładają się na coraz lepsze wyniki finansowe zarówno centrum jak i sklepów i restauracji.

– W KiK szczególnie zależy nam na spełnieniu oczekiwań rodzin, o co dbamy nie tylko poprzez szeroki asortyment, lecz także odpowiednią powierzchnię i układ sklepu, umożliwiający komfortowe zakupy nawet z dziecięcym wózkiem. Co dla nas istotne, Gemini Park Bielsko-Biała w swoich działaniach również nie zapomina o tej grupie klientów, oferując najmłodszym mnóstwo atrakcji, a ich rodzicom wiele udogodnień sprzyjającym rodzinnym zakupom. Bardzo dobre wyniki osiągane przez sklep KiK w Gemini Park Bielsko-Biała są potwierdzeniem słuszności wyboru tej lokalizacji – mówi Mariusz Kulik, Dyrektor Generalny sieci sklepów KiK.

Bielskie Gemini Park ciągle stawia na rozwój. W  pierwszym kwartale bieżącego roku do grona najemców dołączyła druga już marka grupy AmRest, Pizza Hut Express, zajmując lokal o powierzchni 100 mkw. Swój sklep otworzyła także marka Sizeer, Plus GSM i Cyfrowy Polsat.

Oferta handlowa w Gemini Park Bielsko-Biała

– Zależy nam na zwiększaniu dostępności naszej oferty, dlatego konsekwentnie otwieramy nowe restauracje, stawiając przy tym na profesjonalnych i zaufanych Partnerów. Tym bardziej cieszymy się ze współpracy z Gemini Park Bielsko-Biała –  dużym, świetnie położonym centrum handlowym, które niewątpliwie pozwoli nam dotrzeć do sporej liczby klientów – mówi Aleksander Pałka, Dyrektor Pizza Hut Express.

Grupa AmRest to nie jedyny najemca rozszerzający swoją obecność w bielskim centrum.

– Dotychczas w Gemini Park Bielsko-Biała prowadziliśmy salon marki 50style, który z miesiąca na miesiąc cieszy się coraz większym zainteresowaniem klientów.  Regularny wzrost wyników sprzedażowych osiąganych przez nasz sklep uświadomił nam duży potencjał całego obiektu, co spowodowało, że zdecydowaliśmy się na otwarcie kolejnego salonu, tym razem marki Sizeer, która oferuje bogaty wybór renomowanego obuwia i odzieży sportowej  z najnowszych kolekcji najpopularniejszych, światowych marek  – mówi Daniel Paradowski, właściciel salonów Sizeer i 50style w Gemini Park Bielsko-Biała.

Na dłużej w obiekcie zdecydowały się zostać sklepy takie jak Douglas, Lee Wrangler, Salon Fryzjerski Peggi, Lodomania, Restauracja Rondel, Pizzeria De gusto, Express Klucze i T Mobile. Ze względu na dobre wyniki w obiekcie, swoje salony powiększyły sklepy Monnari i Play. W nowej lokalizacji przywitała klientów Cukiernia Sowa i Street Shop.

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Gemini Park Bielsko-Biała znajduje się w południowej części miasta, pomiędzy trzema najważniejszymi arteriami: ul. Partyzantów, Żywiecką i Bora Komorowskiego. Swoim zasięgiem obejmuje nie tylko całe Podbeskidzie, ale i tereny przygraniczne Czech i Słowacji. Ponad rok temu zakończyła się  rozbudowa Gemini Park Bielsko-Biała.  Dzięki niej powierzchnia obiektu sięga obecnie 40 tys. mkw. GLA, na których swoje miejsce znalazło 120 lokali handlowo-usługowych. Po przeprowadzonych zmianach Gemini Park w Bielsku-Białej jest pierwszym obiektem handlowym w regionie, w pełni dostosowanym do potrzeb całych rodzin z dziećmi. W związku z rozbudową i nowymi możliwościami obiektu, pojawiło się w nim kilkudziesięciu nowych najemców, a wielu z nich otworzyło salony po raz pierwszy w tym regionie lub nawet w Polsce.

Gemini Park Bielsko-Biała zostane zaprezentowane podczas Shopping Center Forum 2017 CEE Edition na stoisku spółki Gemini Holding – 4.7

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY