L’Occitane en Provence w Galerii Północnej

Galeria Północna SCF 2017 CEE wystawca

Tradycja i doświadczenie rodem z Prowansji, połączone z dbałością o środowisko
i najwyższą jakość produktów. L’Occitane en Provence wzbogaci grono luksusowych marek kosmetycznych dostępnych w Galerii Północnej.

Galeria Północna to projekt realizowany przez spółkę GTC, wystawcę jesiennej edycji Shoping Center Forum 2017 CEE Edition. Przypomnijmy, że Forum odbędzie się 27-28 września 2017 w Warszawie.

Salon o powierzchni 71,3 mkw.

Sklepy francuskiej sieci L’Occitane to miejsce dla wielbicieli kosmetyków opartych na naturalnych, organicznych składnikach. Wykwalifikowana obsługa pomoże dobrać produkty idealnie dopasowane do indywidualnych wymagań i upodobań klientów, zarówno kobiet, jak i mężczyzn. Marka L’Occitane przywiązuje bardzo dużą wagę do zasad uczciwego handlu oraz ochrony środowiska naturalnego. Dlatego kosmetyki nie zawierają żadnych szkodliwych dodatków, nie są testowane na zwierzętach, a w ich produkcji nie są także wykorzystywane składniki przyczyniające się do degradacji przyrody.

– Podstawę sukcesu marki L’Occitane stanowi dbałość o każdy szczegół na każdym etapie pracy nad kosmetykami. Nasze produkty są nie tylko oparte na tradycyjnych, prowansalskich technikach produkcji, ale także opracowywane zgodnie z zasadami fitoterapii i aromaterapii. Dzięki temu klienci mają pewność, ze otrzymują kosmetyki najwyższej jakości, w pełni naturalne i dopasowane do ich potrzeb. W sklepie w Galerii Północnej pojawi się pełna oferta produktów do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, a także cieszące się coraz większą popularnością linie perfum damskich i męskich. Na życzenie klienta kosmetyki pakujemy w eleganckie opakowania prezentowe – wyjaśnia Hubert Pełka, dyrektor marketingu L’Occitane CEE.

L’Occitane Group jest firmą o Europejskich korzeniach, operującą w ponad 90 krajach świata. Portfolio spółki obejmuje cztery marki, w Polsce wysokiej jakości, organiczne kosmetyki firmy dostępne są tylko w ramach sklepów L’Occitane en Provence. Salon marki w Galerii Północnej będzie pierwszym punktem sieci otwartym na północy Warszawy i zajmie powierzchnię 71,3 mkw.

O Galerii Północnej

Galeria Północna to pierwsze wielkopowierzchniowe centrum handlowe czwartej generacji w północnej części Warszawy i pierwsza tej wielkości galeria handlowa, która zostanie oddana do użytku w stolicy od 11 lat. Obiekt o powierzchni ponad 64 tys. mkw. zlokalizowany jest przy ulicy Światowida. Inwestorem i zarządcą Galerii Północnej jest Grupa GTC, otwarcie centrum zaplanowano na III kwartał br. Zgodnie z szacunkami Grupy GTC w bezpośrednim zasięgu obiektu mieszka ponad 750 tys. osób, głównie ludzi młodych i rodzin z dziećmi. Specyfika tych grup docelowych została uwzględniona nie tylko w ofercie handlowej, ale i w projekcie architektonicznym budynku. Projekt zakłada m.in. specjalną aranżację przestrzeni dachu, umożliwiającą aktywny wypoczynek wśród zieleni. Obiekt będzie spełniał również najwyższe standardy ekologiczne, co potwierdza precertyfikacja na poziomie LEED Gold. Galeria Północna gwarantuje niedostępną dotychczas w tej części miasta ofertę handlową, rozrywkową i usługową.

Do dyspozycji gości oddanych zostanie ponad 220 sklepów, butików i punktów usługowych znanych rodzimych i światowych marek, strefa gastronomiczna, 11-salowe kino oraz 2 300 miejsc parkingowych. Do grona najemców dołączyły m.in. pierwszy w Polsce sklep Hamleys, marki grupy LPP, TK Maxx, H&M, Martes Sport, Cinema City, Carrefour z pełnoformatowym hipermarketem, Bierhalle i centrum medyczne Enel-Med. Za komercjalizację Galerii Północnej odpowiadają firmy Cushman&Wakefield oraz JLL.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY