Do grona najemców powstającego w sercu Dolnego Śląska centrum handlowego Wroclavia dołączyli nowi najemcy: Uterqüe z grupy Inditex, który będzie pierwszym sklepem tej marki we Wrocławiu i drugim w Polsce, Run Colors (również po raz pierwszy w stolicy Dolnego Śląska) oraz Goldi – ukraińska sieć sklepów odzieżowych, która we Wroclavii otworzy pierwszy sklep w naszym kraju.

– Najemcy Wroclavii zostali dobrani w taki sposób, by wśród sklepów znalazły się zarówno marki premium, dla pasjonatów dobrego stylu, jak i bardziej masowe. Myślimy zarówno o osobach zainteresowanych modą, jak i pracownikach biurowych, rodzinach z dziećmi, młodzieży oraz osobach aktywnie uprawiających sport – mówi Dorothy Sydor, dyrektor ds. leasingu Unibail-Rodamco Poland.

Nowe sieci

Uterqüe to powstała w 2008 r. marka należąca do grupy Inditex, światowego lidera na rynku mody i dystrybucji. Run Colors to marka dla fanów obuwia typu sneakers. To jeden z nielicznych w Europie sklepów, gdzie trafiają limitowane kolekcje takich marek jak Nike, Asics, New Balance, Adidas, Saucony i Puma.

Goldi to jedna z wiodących na Ukrainie sieci handlowych, istniejąca od 1993 r. i pretendująca do miana ukraińskiej marki narodowej. Głównym założeniem firmy jest dostarczenie klientowi wysokiej jakości produktów w cenie producenta. Firma projektuje, produkuje i sprzedaje odzież tworzoną z myślą o kobietach i mężczyznach w różnym wieku oraz o młodzieży i dzieciach.

Bogata oferta

We Wroclavii znajdą się sklepy marek nieobecnych dotąd w mieście, takich jak: Forever 21, Steve Madden, Lacoste, Loft37, Estée Lauder, Okaidi, U.S. Polo Assn., czy Petit Bateau. Odwiedzający centrum klienci będą mogli skorzystać z oferty innych sklepów znajdujących się w portfolio grupy Inditex (Zara, Zara Home, Pull & Bear, Bershka, Oysho, Massimo Dutti oraz Stadivarius, który na ok. 700 mkw. przedstawi swój najnowszy koncept zawierający dział mody męskiej), a także grupy LPP (Reserved, Mohito, House, Cropp i Sinsay) oraz H&M, New Look, Peek & Cloppenburg, Guess i wielu innych.

Na odwiedzających Wroclavię czekać będzie również oferta gastronomiczno-rozrywkowa: ok. 30 wrocławskich i sieciowych kawiarni oraz restauracji, kino Cinema City, z salami VIP i pierwszą we Wrocławiu salą z technologią IMAX, klub fitness CityFit oraz sala zabaw Fikołki.

Wroclavia to powstający w sercu Dolnego Śląska nowoczesny kompleks handlowo-biurowy zintegrowany z dworcem autobusowym Polbus. Otwarcie centrum planowane jest na październik 2017 r.