Ekspansja Lodolandii w Polsce i za granicą

Spółka kontynuuje dynamiczną ekspansję sieci. Do końca 2017 roku sieć obejmująca Lodolandię, Kołacz na Okrągło oraz Bafra Kebab będzie liczyła 420 punktów. Sama Lodolandia będzie miała 335 punktów. – W 2018 roku chcemy otworzyć około 200 nowych lokalizacji, a rok 2018 zamknąć z łączną liczbą 620 punktów sprzedaży – mówi w rozmowie z Retailnet.pl Marcin Olesiak, właściciel sieci Lodolandia.

90 proc. punktów sprzedaży Lodolandii zlokalizowanych jest przy centrach handlowych. I właśnie tego typu lokalizacje są dla sieci priorytetem. – Lokalizacje przy centrum handlowym zapewniają nam przepływ klientów przez 7 dni w tygodniu od rana do wieczora. Co więcej, otwierając się poza galerią, mamy nie tylko klientów centrum, ale też klientów, których przyciągamy do siebie z trafficu – podkreśla Marcin Olesiak.

Ekspansją zagranicą

Ekspansja sieci realizowana jest nie tylko na polskim rynku. – Lody świderki znane są jedynie w Polsce i w Tajlandii. W naszym kraju koncept bardzo dobrze się przyjął, dlatego wchodzimy na kolejne rynki, na których ten produkt to wciąż novum – wyjaśnia Marcin Olesiak.

Punkty sprzedaży pod międzynarodową marką Ice and Roll pojawiły się już na Słowacji oraz w Niemczech. – Na Słowacji mamy już 12 punktów przy sklepach Kaufland oraz 5 punktów w Niemczech. Jesteśmy w trakcie negocjacji z zarządcami obiektów. Prawdopodobnie jeszcze w tym roku wejdziemy tam do kilkunastu lokalizacji – mówi właściciel sieci Lodolandia.

W tym roku spółka planuje otworzyć punkty w Czechach, Bułgarii, Rumunii i Chorwacji. – Wyróżnia nas to, że działamy bardzo szybko. Od podpisania umowy z galerią lub centrum handlowym do otwarcia punktu potrzebujemy tylko 14 dni – dodaje.

Firma na rynki zagraniczne wchodzi z międzynarodowymi markami Ice and Roll (odpowiednik polskiej Lodolandii) i Cake and Roll (odpowiednik Kołacz na Okrągło).

O Lodolandii

Lodolandia jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią gastronomiczną street food w Polsce. Założyło ją trzech wspólników, finansistów, którzy doświadczenie w biznesie zdobyli, pracując w korporacjach. obecnie sieć Lodolandia to 315 punktów sprzedaży w Polsce, a jej właściciele widzą potencjał na 1000 punktów. W 2017 roku rozpoczęli ekspansję zagraniczną, otwierając pierwsze punkty sprzedaży w Słowacji oraz w niemczech. W planach jest wejście na rynki europy Południowo-Wschodniej, Środkowej i Zachodniej. Lodolandia, kołacz na okrągło, a także Bafra Kebab to marki należące do spółki Sweet Gallery.

Lodolandia, Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab to street food partnerzy jesiennej edycji Shopping Center 2017 CEE Edition. 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl