Kolejny sklep Tesco z usługą Scan&Shop

Operator spożywczy Tesco wprowadził usługę Scan&Shop do kolejnego punktu sprzedaży. Od 6 lipca br. usługa ułatwiająca zakupy działa w warszawskim sklepie sieci.

Tesco przy ul. Fieldorfa 41 w Warszawie jest czwartą po Krakowie, Łodzi i Poznaniu lokalizacją, w której klienci Tesco mogą dokonać zakupów przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii.

Dzięki usłudze Scan&Shop klienci mogą skanować produkty w trakcie zakupów i wkładać je do siatek w wózku, bez konieczności ponownego wypakowywania ich przy kasach. Ponadto, dzięki skanerom możliwe jest bieżące śledzenie swoich wydatków, czyli aktualnego kosztu zakupów w koszyku.

Jak to działa?

Usługa Scan&Shop polega na tym, że klient przed rozpoczęciem zakupów bierze jeden ze skanerów znajdujących się przed wejściem na salę sprzedaży. Wybrane i zeskanowane produkty trafiają bezpośrednio do siatek w wózkach. W przypadku owoców i warzyw oraz pieczywa wystarczy zeskanować kody Scan&Shop umieszczone przy półkach bądź zważyć na dedykowanych wagach. Pod koniec zakupów klienci udają się do kas samoobsługowych, by bez konieczności ponownego wypakowywania produktów, zapłacić za swoje zakupy.

Klienci mogą również wybrać opcję Scan&Shop na telefon komórkowy, który po zainstalowaniu aplikacji zastąpi skaner. Po zakończeniu zakupów na smartfonie zostanie wygenerowany kod, który wystarczy zeskanować w kasie samoobsługowej i przejść do płatności.

Tesco na polskim rynku posiada sieć ponad 430 sklepów, od hipermarketów po małe osiedlowe supermarkety. Zatrudnia ponad 28 tys. osób i oferuje klientom produkty 3,7 tys. polskich dostawców. Co tydzień sklepy Tesco odwiedza ponad 5 milionów klientów.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl