Nowy dyskont Lidl zajmie ok. 2 tys. mkw.

Sieć Lidl powiększa się o kolejne nowe lokalizacje. W Elblągu powstanie sklep o powierzchni ponad 2 tys. mkw.

Nowy dyskont Lidla będzie czwartą i największą placówką tej marki w Elblągu. Sklep Lidl otwarty zostanie na parterze dwukondygnacyjnego pawilonu handlowym o łącznej powierzchni ok. 2,4 tys. mkw. Obiekt powstanie w pobliżu istniejącego już centrum handlowego. Inwestycja zostanie zrealizowana do końca 2019 roku.

Lidl realizuje założony plan rozwoju w centrach, galeriach i parkach handlowych. Przypomnijmy, że w maju br. półka podpisała umowę najmu lokalu w centrum handlowym Quick Park w Kępnie. Otwarcie obiektu wraz ze sklepem zaplanowano na 2018 rok.

Ponad 10 tys. sklepów w Europie

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30 XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70 XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje ponad 10 tys. sklepów tej marki.

Pierwszy Lidl w Polsce został otwarty w 2002 roku. Początkowo firma miała 7 sklepów (Słupca, Kościan, Poznań, Turek, Lębork, Włocławek i Bydgoszcz). Dwa lata późnej sieć świętował otwarcie setnego sklepu w naszym kraju, a w 2013 r. sieć znajdowała się już w 500 lokalizacjach. Obecnie 70 proc. obrotu w Polsce Lidl generuje dzięki sprzedaży produktów pochodzących od polskich producentów, a liczba punktów sprzedaży przekroczyła już 600.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl