karuzele-biala-podlaska-retail-concept
Karuzela, Biała Podlaska

Spółka Retail Concept realizująca obiekty handlowe pod nazwą Karuzela, podczas jesiennej edycji SCF 2017 CEE zaprezentowała najemcom nowe projekty parków i galerii handlowych m.in. w Kołobrzegu, Białej Podlaskiej oraz we Wronkach i Wągrowcu.

W planach spółki, poza realizacją całkiem nowych inwestycji, jest także rozbudowa niektórych już istniejących – Wodzisła i Turek.

Ostatnio realizowaną inwestycją Retail Concept jest projekt w Białej Podlaskiej. Aktualnie na terenie inwestycji trwają zaawansowane prace budowlane. Obecnie został zrealizowany i przekazany do użytkowania łącznik pomiędzy ulicą Wiktorską (Droga Wojewódzka 812)  i przyszłym centrum – prace w całości sfinansowane przez inwestora obiektu handlowego.

Dwa etapy budowy Karuzeli w Białej Podlaskiej

– Budowa obiektu rozpocznie się na wiosnę 2018 roku i zakończy rok później. W pierwszym etapie powstanie Galeria Karuzela o powierzchni 14 tys. mkw. powierzchni handlowej i Agata Meble ( 7 tys. mkw.). Drugi etap, który będzie realizowany po otwarciu Karuzeli, to dodatkowe 11 tys. mkw. powierzchni w formie parku handlowego – mówi dla Retailnet Grzegorz Pękalski, prezes zarządu Retail Concept Sp. z o.o.

W pierwszym etapie tej inwestycji powstanie także parking na 600 miejsc. Koszt inwestycji to ponad 100 mln zł. Stopień komercjalizacji dla pierwszego etapu to obecnie 55 proc.

karuzela-biala-podlaska-retail-concept
Karuzela, Biała Podlaska

Przypomnijmy, obecnie działa już kilka obiektów w Polce pod nazwą Karuzela – w Biskupcu, Wodzisławiu Śląskim, Turku, Lublińcu, Gołdapi, Mrągowie i  Wrześni. Projekty w Wodzisławiu i Turku będą rozbudowane. W zależności od lokalnych potrzeb Karuzele są realizowane w postaci parków handlowych lub galerii.

Retail Concept to firma specjalizująca się w obsłudze rynku nieruchomości handlowych na terenie całej Polski. Doświadczony zespół ekspertów odpowiada na potrzeby kompleksowego doradztwa klientów sektora nieruchomości . Firma zajmuje się komercjalizacją i re-komercjalizacja centrów handlowych, opracowaniem koncepcji architektoniczno-handlowych dla obiektów handlowych, prowadzi badania rynkowe dla planowanych centrów handlowych, a także reprezentuje najemców w rozwoju sieci sklepów.