Ponad 180 mkw. dla Homla w Poznań Plaza

Salon Homla w Poznań Plaza

Homla otwiera swój salon w Poznań Plaza. Od 11 grudnia br. klienci centrum mogą wybierać wśród różnorodnej oferty akcesoriów domowych.

Salon Homla w Poznań Plaza ma powierzchnię 185,56 mkw. Mieści się na I piętrze między H&M a New Yorker. – Homla doskonale uzupełni ofertę wystroju wnętrz w Poznań Plaza. Jesteśmy przekonani, że stanie się stałym punktem w planie odwiedzin naszego centrum – mówi Wojciech Węgorzewski, dyrektor Poznań Plaza.

Homla jest polską marką. Oferuje artykuły wyposażenia wnętrz w nowoczesnym i uniwersalnym stylu. Rodzima sieć czerpie z najlepszych światowych trendów.

Homla należy do Michała Sołowowa, sportowca i biznesmena. Obecnie działa kilka salonów w dużych miastach. Homla wybiera lokalizacje w centrach handlowych gwarantujących doskonały przepływ klientów.

Blisko 30 tys. mkw.

Galeria handlowa Poznań Plaza harmonijnie łączy funkcje handlowe i rozrywkowe dla całej rodziny. Na blisko 30 tys. mkw. klienci znajdą około 130 salonów i sklepów z najnowszymi kolekcjami odzieży, biżuterii, galanterii skórzanej, obuwia oraz wiele punktów usługowych i gastronomicznych. W Poznań Plaza obecne są marki premium: Chiara, Simple, Molton oraz popularne sklepy sieciowe: New Look, Promod, Zara i Reserved. Powodzeniem wśród klientów centrum cieszy się supermarket Piotr i Paweł. Na poszukujących technologicznych nowinek czeka wielofunkcyjne centrum nowoczesnych technologii Komputronik Megastore. W Poznań Plaza znajduje się 10 sali kinowych Cinema City i jedyne w Poznaniu trójwymiarowe kino IMAX. Poznań Plaza posiada certyfikat BREEAM.

Poznań Plaza należy do grupy kapitałowej Klépierre, która jest właścicielem dużych obiektów handlowych w 16 krajach Europy. W Polsce posiada 6 centrów handlowo-rozrywkowych: Sadyba Best Mall w Warszawie, Poznań Plaza, Lublin Plaza, Ruda Śląska Plaza, Sosnowiec Plaza oraz Rybnik Plaza.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn