Więcej usług w MMG Centres Kutno

Centrum handlowe MMG Centres Kutno, które we wrześniu zostało przejęte przez Master Management Group wraz z portfelem 6 innych centrów, przyciąga nowych najemców.

Umowę najmu na 130 mkw. podpisała marka Vision Express, sieć salonów optycznych i lider w branży z ponad 160 salonami w całym kraju. Oficjalne otwarcie nastąpiło 16 grudnia. Lokal Vision Express będzie usytuowany na parterze przy głównym ciągu komunikacyjnym galerii.

Wyspę o powierzchni 7 mkw. otworzyła z kolei marka Neo Nail, jedna z wiodących międzynarodowych firm oferująca profesjonalne produkty do stylizacji i pielęgnacji paznokci. W centrum pojawiła się także fotobudka firmy Bujaki. Dzięki nowym umowom najmu, właściciel i zarządca projektu wzmacnia portfolio usług dostępnych w MMG Centers Kutno.

– Od kiedy jesteśmy właścicielem i zarządcą centrum handlowego MMG Centres Kutno koncentrujemy się na rozwijaniu oferty usług i oferowaniu klientom atrakcyjnych eventów w centrum, przeznaczonych dla różnych grup docelowych – dzieci, rodzin, czytelników, kucharzy-amatorów czy wreszcie miłośników róż. Przy organizowaniu niektórych wydarzeń współpracujemy też z urzędem miasta. Efektem naszych działań jest wzrost odwiedzalności na przestrzeni ostatnich 3 miesięcy oraz kolejne umowy najmu – powiedziała Anna Polak, Head of Leasing Master Management Group.

Aktywna komercjalizacja i działania promocyjne

Od momentu przejęcia przez Master Management Group w MMG Centres Kutno, obyło się m.in. spotkanie z LEGO, gotowanie i warsztaty z gwiazdą MasterChef Dominiką Wójciak, lokalna odsłona ogólnopolskiej akcji promującej czytelnictwo dzieci Zakochani – Zaczytani, a także jarmarki regionalne. W ramach zaangażowania w działania z miastem klienci centrum mieli okazję wziąć udział w Święcie Róży, Festiwalu Projektów Europejskich, a MMG był też sponsorem festiwalu piosenek Jeremiego Przybory Stacja Kutno.

Regionalne centrum handlowe

MMG Centers Kutno jest regionalnym centrum handlowym o powierzchni handlowej 16 100 m kw. Wśród najemców są polskie i zagraniczne sieci handlowe, m.in. H&M, Jysk, Media Expert, Reserved, Mohito, Sinsay, Top Secret, Diverse, Cropp Town, 4F, Martes Sport, CCC, Rossmann i Briju oraz atrakcyjne sklepy lokalnych przedsiębiorców. Centrum oferuje 490 naziemnych miejsc parkingowych.

Należy do portfela przejętych przez MMG centrów zlokalizowanych też w Ciechanowie, Piekarach Śląskich, Józefosławiu, Lubinie, Poznaniu i Szczecinie. Firma zarządza również Bramą Mazur w Ełku i Galerią Niwa w Oświęcimiu, co wraz z przejętymi centrami stanowi łącznie około 100 000 m kw. powierzchni handlowej. Ponadto MMG pracuje nad najnowszym konceptem Forest Park Outlet w Łomnej pod Warszawą. Będzie to pierwsze w Polsce centrum outletowe wyróżniające się unikalną architekturą village outlet i w harmonii z otoczeniem. MMG realizuje też projekty w Zawierciu Kołobrzegu i Legionowie oraz buduje w Łodzi obiekt biurowo-handlowo-hotelowy Piotrkowska 155.

Firma Master Management Group jest wystawcą wiosennej edycji Shopping Center Forum 2018 Exhibition & Awards. 

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl