Kawiarnia Costa Coffee
Kawiarnia Costa Coffee

Sieć Costa Coffee powiększyła się o nową lokalizację. Pod koniec roku marka umocniła swoją pozycję na krakowskim rynku, gdzie otworzyła kolejną już kawiarnię.

Zgodnie ze strategią spółki, Costa Coffee rozwijana jest głównie w dużych miastach w Polsce, ale jest otwarta również na miasta liczące od 100 do 300 tys. mieszkańców. Spółka stale poszukuje nowych atrakcyjnych miejsc, zarówno pod względem lokalizacji jak i formatu.

Pod koniec 2017 roku sieć otworzyła swoją kawiarnię w jednym z pasaży handlowych w Krakowie. To kolejna po m.in. Centrum Serenada, Galerii Kazimierz czy Galerii Bronowice lokalizacja w Krakowie. Marka równocześnie systematycznie rozwija sieć sprzedaży na terenie całej Polski. Rocznie sieć otwiera około 20 nowych lokali, co daje średnio 15 proc. wzrost. Takie tempo ekspansji potwierdza stabilny rozwój sieci oraz stale powiększające się grono miłośników kawy.

Ekspansja trwa

Costa Coffee jest dostępna w centrach handlowych, przy głównych i najbardziej prestiżowych ulicach miast, w kluczowych punktach komunikacyjnych, a także na nowoczesnych osiedlach mieszkaniowych oraz w biurowcach.

– Nasza strategia wyboru lokalizacji jest wielosegmentowa. Szansę na rozwój Costa Coffee stanowią m.in. modne dzielnice czy ulice handlowe, przy których ze względu na prowadzone rewitalizacje, powstają nowe, szybko zyskujące na popularności miejsca. Jesteśmy także otwarci na wprowadzanie nowych formatów – mówi Michał Nowak, Property & Expansion Director Costa Coffee.