Maxi Zoo debiutuje w kolejnych miastach

scf-2018-exhibition-awards-wystawca-maxi-zoo

14 lutego w Białymstoku otwarty zostanie 21. sklep sieci Maxi Zoo w Polsce. Równocześnie z Białymstokiem odbywa się wielkie otwarcie w Katowicach, a 28 lutego swój 23. sklep Maxi Zoo otworzy w Swarzędzu.

Maxi Zoo jest wystawcą Shopping Center Forum 2018 Exhibition & Awards.

Sklep w Białymstoku zlokalizowany jest w  PH Przy Dworcu na ul. Bohaterów Monte Cassino 10. Co ważne, Maxi Zoo w swoich sklepach nie sprzedaje zwierząt. Jedną z głównych wartości sieci jest ochrona i troska o wszystkie zwierzęta. Maxi Zoo wychodzi z założenia, że w zgodzie z tym powinny one mieć zapewnioną odpowiednią ilość przestrzeni, dostosowaną do wymagań gatunkowych. Mimo że powierzchnia sklepów to około 450-500 mkw. (więcej niż liczą inne sieci sklepów zoologicznych), to i tak niewystarczająco, by zapewnić zwierzętom komfortowe warunki przebywania.

Obecnie na terenie Polski działa 20 sklepów Maxi Zoo – sześć w Warszawie (Białołęka, Bemowo, Mokotów, Sadyba, Targówek, Włochy), dwa w Poznaniu (Franowo i Winogrady), dwa we Wrocławiu (Bielany i Krzyki), dwa w Krakowie (Modlniczka i Czyżyny) oraz Milanówku, Wołominie, Piasecznie, Sosnowcu, Łodzi, Gdyni, Opolu i Bytomiu.

W planach 30 nowych lokalizacji

W 2018 roku sieć sklepów planuje zintensyfikować działania i aż 30 otwarć nowych lokalizacji.

– Szukamy lokali o powierzchni od 450 do 700 mkw. Nasz koncept bardzie wpisuje się w retail parki niż w typowe galerie handlowe. Maxi Zoo umożliwia odwiedziny naszego sklepu ze zwierzętami, a to w przypadku regularnych galerii handlowych nie jest możliwe. Retail parki i centra convenience dają taką możliwość i tych projektów jest coraz więcej więc mamy możliwości ekspansji – mówi w rozmowie z Retailnet Wojciech Kamiński, country manager sieci Maxi Zoo w Polsce.

Maxi Zoo to nowoczesna sieć sklepów należąca do niemieckiej grupy Fressnapf, europejskiego potentata w branży, z obrotami na poziomie 1,85 mld EUR rocznie. Obecnie Fressnapf posiada sklepy w dwunastu krajach europejskich, z czego rynek polski, obok francuskiego i niemieckiego, jest priorytetem pod względem ekspansji dla firmy.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.