SCF 2018: stoiska sezonowe Eurofiran znaczącym kanałem sprzedaży

Eurofirany - firma nominowana do nagrody Retailers' Awards w kategorii Pop-Up

– Niezmiernie cieszy nas, że kolejny raz otrzymaliśmy nominację do nagrody Retailers’ Awards 2018 za wykorzystanie potencjału sprzedażowego stoisk w formie pop’up – mówi dla Retailnet.pl Jacek Foks, specjalista ds. rozwoju sieci Eurofirany. Jury SCF 2018 doceniło sieć za regularne wprowadzanie świątecznych punktów sprzedaży.

– Punkty z bożonarodzeniową ofertą dekoracji i ozdób, które co roku, w okresie przedświątecznym tworzymy w centrach handlowych w całej Polsce, stały się już znakiem rozpoznawczym i wizytówką marki Eurofirany. Są to starannie przygotowane stoiska, z odpowiednio zaprojektowanym wystrojem (duże choinki, przykuwające uwagę ozdoby), z dobrą lokalizacją i bogatą ofertą. Wszystko po to, aby w okresie przedświątecznym ułatwić naszym klientom szybkie i udane zakupy – mówi Jacek Foks, specjalista ds. rozwoju.

W ubiegłym roku otwarto 30 stoisk w najbardziej popularnych centrach handlowych w Polsce. – W okresie od listopada do końca grudnia cieszyły się one ogromnym zainteresowaniem klientów i po raz kolejny były znaczącym kanałem sprzedaży oferty świątecznej Eurofiran – zaznacza.

Obecnie sieć Eurofirany składa się z blisko 80 salonów w Polsce oraz dynamicznie rozwijającego się sklepu online. – Zaopatrujemy także wiele mniejszych punktów sprzedaży i salonów partnerskich. W najbliższym czasie chcemy skupić się przede wszystkim na intensywnym rozwoju dystrybucji. Nieustannie dużą uwagę poświęcamy jakości obsługi naszych klientów, wprowadzając m.in. różnego rodzaju udogodnienia, jak np. dostępne w sprzedaży od ubiegłego roku karty upominkowe – komentuje Jacek Foks, specjalista ds. rozwoju.

Trzech nominowanych

Pop-up’y od strony aranżacyjnej nie odbiegają od tradycyjnych stoisk, ale pozwalają na sprawdzenie lokalizacji i analizę obrotów, dzięki czemu w krótkim czasie stwarzają możliwość zmiany w regularny sklep. Krótkoterminowe stoiska w nowych lokalizacjach to także opcja dotarcia do zupełnie nowego klienta. Jury SCF 2018 nie miało wątpliwości, że ogromny potencjał sprzedażowy w 2017 roku wykorzystały trzy marki: Eurofirany, 4F i Coccodrillo. To właśnie te sieci zostały nominowane do nagrody Retailers’ Awards 2018 w kategorii Pop-up.

W skład Jury SCF 2018 Exhibition & Awards, które przyznaje nominacje i nagrody wchodzą eksperci z największych międzynarodowych firm doradczych (CBRE, Colliers, Savills, Cresa, BOiG, Pro Value, JLL, Knight Frank i Mallson) oraz laureaci poprzednich edycji Retailers’ Awards.

Nagroda zostanie przyznana podczas wiosennej edycji Shopping Center Forum 2018 Exhibition & Awards już 12 kwietnia 2018 r.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa. To wyjątkowe miejsce spotkań, wymiany doświadczeń i wzajemnych inspiracji.