Gemini Park Tychy na kilka dni przed otwarciem

Gemini Park Tychy

Skupiając się na potrzebach mieszkańców Tychów i okolic, jeszcze przed rozpoczęciem budowy, przeprowadziliśmy badania socjologiczne i analizowaliśmy potrzeby tutejszych klientów. Na ich podstawie kompletowaliśmy ofertę handlową – mówi dla Retailnet Tomasz Misztalewski, Dyrektor Gemini Park Tychy.

Już 21 marca odbędzie się otwarcie dla klientów trzeciej, najnowszej inwestycji krakowskiego dewelopera Gemini Holding. W Gemini Park Tychy na powierzchni ponad 36,6 tys. mkw. GLA, znajdzie się ponad 130 lokali.

Bogata oferta handlowa i rozrywkowa wraz z częścią usługową i gastronomiczną będzie sprzyjała rodzinnym zakupom. Aktualnie trwają ostatnie prace przygotowujące obiekt do otwarcia. Oczekiwane przez mieszkańców Górnego Śląska centrum handlowe Gemini Park Tychy wraz ze znajdującymi się w pobliżu obiektami handlowymi Tesco, OBI i Saturn, stworzy główną destynację handlową w regionie – tzw. power center, docelowo o łącznej powierzchni ok. 100 tys. GLA. Zasięg oddziaływania obiektu szacowany jest na 1,5 mln osób, co stanowi ponad połowę 2,7-milionowej aglomeracji śląskiej.

Nowoczesny obiekt handlowy w Tychach

– Tychy i ich najbliższe okolice są nisko nasycone powierzchnią handlową – około 375 mkw. na 1 tys. mieszkańców, a jednocześnie mają bardzo duży potencjał nabywczy. Brakuje nowoczesnego miejsca nie tylko do zrobienia zakupów, ale również spędzania wolnego czasu. Gemini Park Tychy wychodzi naprzeciw potrzebom mieszkańców i zapewnia im ciekawą przestrzeń usługowo-handlową, jak również rozrywkową – mówi Anna Malcharek, Dyrektor Zarządzająca w Gemini Holding.

– Skupiając się na potrzebach mieszkańców Tychów i okolic, jeszcze przed rozpoczęciem budowy, przeprowadziliśmy badania socjologiczne i analizowaliśmy potrzeby tutejszych klientów. Na ich podstawie kompletowaliśmy ofertę handlową. Najważniejszą kwestią dla badanych w kontekście naszego projektu okazała się wysoka jakość oferowanych w obiekcie produktów, przy jednoczesnym zachowaniu rozsądnej ceny. Jestem przekonany, że popularne marki oraz uzupełniający ich ofertę lokalni najemcy, będą stanowić o oryginalności tenant mix obiektu względem konkurencji – mówi Tomasz Misztalewski, Dyrektor Gemini Park Tychy.

– Na kilka dni przed otwarciem tyskie Gemini jest już prawie gotowe. Pozostały tylko drobne prace wykończeniowe i porządkowe. Obiekt skomercjalizowany jest w ponad 90 proc., wolnych lokali zaledwie kilka, a zainteresowanych wynajęciem powierzchni nadal bardzo dużo. Dlatego już dziś rozważamy rozbudowę obiektu i powiększenie strefy rozrywkowo-restauracyjnej o dodatkowe 6 tys. mkw., na których pojawi się m. in. nowoczesne kino – dodaje Tomasz Misztalewski.

Gemini Park Tychy zostało zaplanowane jako nowoczesny, wielkopowierzchniowy obiekt handlowy. Centrum będzie mogło pochwalić się bogatą ofertą modową, składającą się z mocno rozpoznawalnych marek ze średniej półki cenowej, jak również częścią rozrywkową i strefą gastronomiczną na wysokim poziomie oraz bardzo szerokim sektorem usługowym.

Tenant mix tyskiego Gemini Parku

– Wsłuchując się w potrzeby współczesnego konsumenta, tenant mix tyskiego Gemini budowaliśmy w oparciu o znane i cenione brandy. Podpisaliśmy umowę z firmą LPP, która wchodzi do Gemini Park Tychy z pełnym portfelem marek: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Grono najemców poszerzyły także takie marki jak m. in. TK Maxx, New Yorker, H&M, Orsay, Ryłko, Bytom, Coccodrillo, Big Star, multibrandowy salon Street Style, Ziaja, Inglot, Komfort i Komfort Łazienki oraz McDonald’s – mówi Daniel Słuchocki, Dyrektor Komercjalizacji w Gemini Holding.

Autorem projektu architektonicznego Gemini Park Tychy jest pracownia Vide Studio z Krakowa. Obiekt charakteryzuje się interesującą koncepcją wizualną, dobrze wpisującą się w charakter miasta. Duża ilość przeszkleń gwarantuje budynkowi mnóstwo jasnego, dziennego światła, pasaże są szerokie i przestronne. Dzięki tym rozwiązaniom tyskie Gemini nawiązuje wyglądem i charakterem do eleganckiej śródmiejskiej ulicy handlowej. Na dominantach i froncie budynku zamontowane zostało oświetlenie w postaci kurtyn ledowych, dzięki którym obiekt jest widoczny z kilku kilometrów.

System informacji wizualnej

W tyskim Gemini zaprojektowano system informacji wizualnej nowej generacji ułatwiający poruszanie się po obiekcie. Udogodnieniem dla klientów, którzy przyjadą na zakupy samochodem jest parking z nowoczesnym systemem informacji o zajętości miejsc. Mieści on 1,1 tys. pojazdów. Powstała też stacja ładowania pojazdów elektrycznych. W obiekcie znajdują się również wydzielone i zadaszone miejsca do pozostawiania rowerów i motocykli. Aby budynek dobrze wkomponował się w miejską tkankę, wybudowane zostaną ścieżki rowerowe, które połączą centrum handlowe z resztą miasta.

Projektując budynek, starannie zaplanowano instalacje oraz dobrano materiały wykończeniowe tak, by były one przyjazne środowisku, a ich eksploatacja nie generowała wysokich kosztów utrzymania obiektu. Zarządcy centrum starają się o uzyskanie certyfikatu BREEAM, potwierdzającego najlepsze praktyki w zakresie zrównoważonego projektowania, budowania i użytkowania budynku.

Budowa Gemini Park Tychy ruszyła w styczniu 2016 roku. Tenant mix Gemini Park Tychy oprócz wspomnianych marek stworzą m.in. Diverse, 4F, Martes Sport, Good Label, Silesia Jeans, Smyk, KiK, Pepco, Vistula, Wólczanka, Lavard, Ochnik, Pako Lorente, Wojas, CCC, Deichmann, Triumph, Aren, Green Point, Top Secret, Gatta, Apart, W.Kruk, Yes, Swiss, Time Trend, Douglas, Rossmann, Hebe, Empik, Księgarnie Świat Książki, Kolporter, delikatesy Piotr i Paweł, RTV Euro AGD, Jysk, Home&You, Homla, Home & Deco, Maxi Zoo. Ofertę gastronomiczną centrum stworzy m.in. KFC, restauracja Olimp, Companeros, Lodomania czy City Kebab. Sektor usługowy będą reprezentować m.in. biura podróży Rainbow Tours, TUI, Itaka, Coral Travel Wezyr Holidays, optyk Lucky Look oraz Vision Express, Orange, T-Mobile, Play, Plus, Smart Connect, E-Smoking World, Pralnia Wicher, Myjnia Samochodowa.Ofertę galerii poszerzą najemcy z branży rozrywkowej, jak np. sieć klubów fitness Fabryka Formy. Proces komercjalizacji obiektu wspiera niezależna firma doradcza Aspenn.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY