Brama Mazur notuje duży wzrost frekwencji i pozyskuje nowe marki

Brama Mazur tętni życiem i odnotowuje najlepsze wyniki odwiedzalności od otwarcia. Dwie nowe restauracje, usługi i 100 proc. wynajęcia to sukcesy galerii i efekt pracy zespołu leasingu Master Management Group. MMG jest wystawcą Shopping Center Forum 2018 Exhibition & Awards.

Brama Mazur w Ełku cieszy się coraz większą popularnością. W 2017 roku odnotowała najlepsze wyniki od otwarcia, przyciągając prawie 2,2 miliona klientów, co oznacza, że odwiedziło ją o 13 proc. więcej osób w porównaniu do ubiegłego roku. Zainteresowanych najmem lokalu w galerii nie brakuje, a już latem działalność w Bramie rozpoczną lokalni przedsiębiorcy z Ełku i okolic. Ofertę galerii poszerzą dwie rodzinne restauracje, sklep z akcesoriami dekoracyjnymi i wyposażeniem wnętrz oraz biuro nieruchomości i biuro architektoniczne. Jako pierwsza otworzy się restauracja Sotelli, marka producenta z regionu Warmii i Mazur, znana z produkcji kukurydzianych makaronów bezglutenowych.

– Cieszymy się, że kolejni najemcy zdecydowali się rozwijać swój biznes w Bramie Mazur. W czerwcu, w galerii zagoszczą włoskie smaki, a to wszystko dzięki współpracy ze znaną w regionie marką Sotelli. Restauracja zajmie powierzchnię ok. 200 mkw. na parterze budynku Planet Cinema. To doskonała atrakcja dla miłośników rozrywki, którzy po seansie kinowym  zjedzą obiad w nowej restauracji, także w niedziele wolne od handlu – mówi Wioleta Sobieraj, Leasing Manager w Master Management Group.

– Będzie to pierwsza lokalizacja naszej sieci w centrum handlowym. Koncept naszego lokalu będzie nawiązywał do kuchni włoskiej, a podstawą menu będą makarony kukurydziane w różnych odsłonach. Należymy do grona świadomych przedsiębiorców promujących żywność wysokiej jakości i inteligentną specjalizację regionu Warmii i Mazu – dodaje Andrzej Zadrożny, prezes firmy Pol – Food,  właściciela marki Sotelli.

Nie jest to jedyna zmiana w ofercie Bramy Mazur, całkowicie wynajęty został trzykondygnacyjny budynek o łącznej powierzchni najmu 926 mkw., przy skrzyżowaniu ulic. Dąbrowskiego i Kościuszki. Parter i pierwsze piętro wraz z tarasem zajmie rodzinna restauracja, a na drugim piętrze znajdzie się sklep z akcesoriami do domu oraz usługi specjalistyczne: biuro nieruchomości i biuro architektoniczne. Wyłącznym najemcą całego budynku jest lokalny przedsiębiorca z Ełku.

– Przy budowie Bramy Mazur w 2013 roku budynek został włączony do inwestycji i poddany rewitalizacji. Aktualnie prezentuje połączenie historycznej zabudowy z unikatowymi nowoczesnymi formami architektonicznymi, a od jesieni wzbogaci ofertę restauracyjną i usługową galerii – dodaje Wioleta Sobieraj.

Sotelli jest marką spółki Pol-Foods, producenta pelletów – półproduktów do produkcji snaków i prażynek. Firma na początku 2017 roku wprowadziła do swojej oferty makarony kukurydziane Sotelli, pozbawione glutenu, które są polecane nie tylko osobom cierpiący na celiakię, ale wszystkim ceniącym naturalne produkty – bez ukrytych surowców i dodatków.

O Bramie Mazur

Brama Mazur w Ełku o łącznej powierzchni handlowej 17 tys. mkw., z parkingiem na około 500 miejsc, jest jednym z najbardziej popularnych obiektów handlowych w regionie i jedynym centrum handlowym w mieście. Największe sklepy w galerii to Euro RTV Agd, oferujący elektronikę i sprzęt gospodarstwa domowego oraz sklepy wszystkich marek należących do Grupy LPP, tj. Cropp, House, Mohito, Reserved i najnowszy brand Sinsay.

Wśród renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych w Bramie Mazur znajdują się również: H&M, 4F, Carry, CCC, Jysk i wiele innych. Centrum oferuje także zróżnicowane możliwości rozrywki i rekreacji, w tym pierwszy w regionie 4-salowy multipleks Planet Cinema, Calypso Fitness Club, a także restauracje i kawiarnie. Od otwarcia Bramę Mazur odwiedziło już 6 milionów klientów.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl