Super Prezenty: rozwój sieci w formacie shop in shop

Shop in shop sieci Super Prezenty

Propozycje prezentów dobieramy na podstawie wnikliwej analizy sprzedaży. W sklepach, w których stanęły nasze ekspozytory, odnotowujemy ciągły wzrost zainteresowania naszą ofertą, a dotychczasowe wyniki są satysfakcjonujące i bardzo obiecujące – mówi Wojciech Stefańczyk, country manager firmy Super Prezenty.

Sieć Super Prezenty wdrażają strategię uruchamiania sklepów typu shop in shop z siecią Carrefour. Dotychczas  umieszczono 90 ekspozytorów w wybranych hipermarketach sieci. Docelowo nowa oferta Super Prezentów pojawi się w 250 sklepach Carrefour Polska.

Na klientów czeka starannie wyselekcjonowana, uzupełniana na bieżąco i dostosowana do sezonu i oczekiwań kupujących oferta około 80 rożnych propozycji prezentów w formie przeżyć.

Ekspozytory Super Prezentów zostały specjalnie zaprojektowane tak, by przyciągać wzrok i uwagę: nowoczesne wzornictwo, wysokiej jakości materiały i staranne wykonanie. Oferta jest czytelna, karty podarunkowe są łatwo dostępne i dobrze widoczne, dzięki zastosowaniu delikatnego podświetlenia LED. Zakup prezentu w kasie sklepu aktywuje 12-miesięczny okres ważności vouchera lub pakietu.

– We wszystkich hipermarketach Carrefour mamy obecnie 10 tys. okien sprzedażowych, w których proponujemy atrakcje przyciągające nowych klientów i poszerzające ofertę naszego partnera – podkreśla Wojciech Stefańczyk. – To pierwsza i jak na razie jedyna tak bogata ekspozycja voucherów prezentowych w ogólnopolskiej sieci sprzedaży detalicznej.

Efekty wprowadzenia sprzedaży shop in shop

Współpraca przyniosła nadspodziewanie pozytywne rezultaty – powstały nowe, lokalne oferty prezentów inspirowane pomysłami pracowników sklepów.

– Współpraca z lokalną społecznością stała się dla nas impulsem do jakościowego i ilościowego rozwoju oferty – mówi Wojciech Stefańczyk. – Z kolei Super Prezenty stanowią dla niej nową, dodatkową atrakcję. Potwierdzają to wyniki sprzedaży, niekiedy lepsze niż w największych sklepach o największym ruchu.

Współpraca Super Prezentów i Carrefour Polska jeszcze bardziej zwiększy dostępność prezentów w postaci przeżyć, których popularność rośnie z roku na rok. Projekt rozpoczął się w listopadzie 2017 od pilotażu – pierwsze ekspozytory pojawiły się w trzech warszawskich lokalizacjach Carrefour Polska – Arkadia, Złote Tarasy i Sawa.

Etap testowy zakończył się sukcesem i w ciągu trzech ostatnich miesięcy ekspozytory Super Prezentów trafiły do 90 hipermarketów Carrefour. Jest to kolejny krok realizacji umowy, na mocy której wyselekcjonowana oferta Super Prezentów trafi do 250 sklepów Carrefour Polska dzięki specjalnie zaprojektowanym nowoczesnym ekspozytorom.

O sieci Super Prezenty

Super Prezenty oferują blisko 2 tys. atrakcji dostępnych na terenie całej Polski przygotowanych przez ponad 500 partnerów. Od 2012 roku firma zbudowała rozległą sieć dystrybucji obejmującą własny sklep w Warszawie oraz punkty sprzedaży w 7 centrach handlowych w całej Polsce, 40 salonach Empik, 365 sklepach Tesco, 90 hipermarketach Carrefour oraz 1075 salonach prasowych Kolporter.

Funkcjonuje także internetowy kanał dystrybucji voucherów. Umożliwia klientom zakup prezentu w formie przeżycia i zarządzanie nim, błyskawiczne płatności internetowe oraz natychmiastową wysyłkę e-kuponów na e-mail.

Super Prezenty są częścią międzynarodowej grupy Gera Dovana, jednego z pierwszych i największych dostawców voucherów podarunkowych w Europie.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.