Moda przyciąga do Gemini Park Tarnów. Blisko 1,5 mln klientów

Gemini Park Tarnów

Szeroka i rozwijana wciąż oferta modowa sprawia, że Gemini Park Tarnów umacnia pozycję na rynku, stając się najchętniej odwiedzanym centrum handlowym w swoim mieście. Tylko w ciągu trzech pierwszych miesięcy 2018 roku obiekt odwiedziło blisko 1,5 miliona klientów. – Pod względem liczby klientów jest to najmocniejszy pierwszy kwartał w 8-letniej historii obiektu – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor Gemini Park Tarnów.

Gemini Park Tarnów staje się coraz częściej odwiedzanym centrum handlowym w swoim regionie. Tylko od stycznia do marca największy tego typu obiekt w Tarnowie odwiedziło blisko 1,5 miliona klientów, o prawie 30 tys. więcej niż w tym samym czasie przed rokiem. – Liczba klientów wciąż rośnie, zarówno w ujęciu rocznym, jak również w poszczególnych miesiącach. To stabilny trend, wyraźnie jednak odczuwalny w ostatnich 3-4 latach. Dobrym przykładem tego jest zanotowany właśnie kwartalny wynik otwarcia roku. Najlepszy odkąd Gemini Park działa w Tarnowie – mówi Zbigniew Nowak, dyrektor galerii.

I rzeczywiście, pod względem odwiedzin dobrze wypadł cały kwartał, ale także poszczególne miesiące. Na otwarcie roku, w styczniu, centrum handlowe zanotowało blisko pół miniona klientów. Także marzec, pomimo wejścia w życie ustawy o zakazie handlu w niedzielę i święta, wypadł w galerii bardzo dobrze. Dodatkowo wzmocniły go także wielkanocne zakupy. W efekcie miesiąc zamknął się w liczbie ponad 522 tys. klientów. – Mamy coraz mocniejszą pozycję na rynku, a także stałe grono lojalnych klientów, które rośnie z każdym miesiącem. To sprawia, że tarnowskie Gemini Park jest dziś najchętniej odwiedzanym tego typu obiektem w mieście i jednym z liderów w regionie. To również dowód na to, że nawet w mniejszym mieście, galeria z ofertą modową może odnieść duży sukces – mówi Zbigniew Nowak.

Moda magnesem

Ta ostatnia jest dziś największym magnesem przyciągającym do Gemini Park Tarnów. Sklepy z ubraniami, obuwiem, dodatkami czy biżuterią stanowią tu dziś ponad 40 proc. całościowej oferty centrum handlowego. Pod tym względem obiekt jest liderem na lokalnym rynku. – Oferta modowa przyciąga, bo jest dopasowana do tutejszego rynku. Tak skomponowaliśmy portfolio najemców, aby znalazły się w nim popularne polskie i zagraniczne marki, które oczekuje od nas klient. Jednocześnie wciąż pracujemy nad rozwojem tego kluczowego dla nas segmentu, wprowadzając nowe marki i rozwijając współpracę z już obecnymi. Rekordowe 6,4 miliona klientów w 2017 roku i silny I kwartał 2018 pokazują, że potencjał jest ogromny – mówi dyrektor galerii.

Najemcy inwestują

Ten nie uchodzi uwadze najemców. Tylko w I kwartale aż 4 modowe marki zdecydowały się przedłużyć z Gemini Park Tarnów umowy najmu, są to: J.Fryderyk, Big Star, Levi’s/Mustang oraz Monnari. Ostatnia marka zdecydowała się na taki ruch przed upływem terminu pierwotnej umowy. Decyzję o przedłużeniu umowy podejmują także inni najemcy, w tym związani z segmentem zdrowia i urody, który dopełnia ofertę fashion. Taki ruch wykonało już m.in. Hebe.

Sporo nowych marek modowych pojawiło się w galerii także pod koniec 2017 roku. Grono najemców poszerzyło się m.in. o New Balance, 4F Kids, Italian Fashion, Wittchen, z kolei KIK zdecydował się na powiększenie lokalu. Z kolei w strefie gastronomicznej na większy lokal zdecydował się Olimp. Wśród nowości I kwartału 2018 znaleźć można z kolei m.in. księgarnię Mole Mole i Starą Mydlarnię. – Najemcy inwestują, bo widzą szanse rozwoju w naszej galerii. Z jednej strony przedłużane są obecnie umowy z najemcami modowymi, którzy są z nami od początku, z drugiej pojawiają się kolejne marki, zachęcone dobrymi warunkami najmu, jakie tworzy galeria. Coraz częściej także dotychczasowi najemcy inwestują w rozwój u nas, powiększając sklepy, a tym samym ofertę – mówi.

Obroty w górę

Motorem rozwoju są m.in. rosnące obroty galerii. W 2017 roku w porównaniu z 2016 galeria zanotowała wzrost o 4 proc. Także I kwartał jest dobrą prognozą na 2018 rok. Od stycznia do marca obroty najemców wzrosły o 5,77 proc. w porównaniu z podobnym okresem przed rokiem. – W galerii obserwujemy dziś stabilny wzrost obrotów, co jest charakterystyczne dla galerii mającej mocną rynkową pozycję i lojalnego klienta. Duża w tym zasługa ciekawej oferty, ale także udanych kampanii marketingowych, które pozycjonują galerię i podnosząc jej rozpoznawalność w regionie, jako miejsca mocno związanego z modą – podsumowuje Zbigniew Nowak. 

Gemini Park Tarnów to największe centrum handlowe w Tarnowie i regionie. Na ponad 42,5 tys. m kw. znajduje się ponad 120 sklepów, punktów usługowych i gastronomicznych. W ofercie znaleźć można dobrze znane  krajowe i zagraniczne marki, w tym m.in. pełne portfolio marek LPP, C&A, Calzedonia, Intimissimi, Ochnik, Martes Sport, New Balance, Sizeer, Apart, Swiss, Wittchen, KFC, Home&You, Jysk, Castorama, Media Markt, a także TESCO. Aktywnie w galerii działają także lokalni przedsiębiorcy rozwijający tutaj swoje biznesy. Galeria jest doskonale zlokalizowana i skomunikowana. Dla zmotoryzowanych galeria przygotowała ponad 1100 miejsc parkingowych. Centrum handlowe zaangażowane jest także we wsparcie lokalnych inicjatyw społecznych, edukacyjnych i kulturalnych. Przykładem jest współpraca z Stowarzyszeniem „Siemacha” i aktywna pomoc ośrodkowi opiekuńczemu dla dzieci.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.