Monnari z niższymi przychodami w kwietniu

Salon sieci Monnari

Spółka Monnari Trade S.A., właściciel sieci sklepów z odzieżą damską, w kwietniu 2018 r. osiągnęła skonsolidowane przychody ze sprzedaży w wysokości około 17,4 mln zł, co stanowi spadek o 8,90 proc., w porównaniu do 19,1 mln zł w kwietniu roku ubiegłego.

Natomiast wartość skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – kwiecień 2018 roku wyniosła około 64,9 mln zł. Przychody te były niższe o 10,24 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie ubiegłego roku. Wówczas spółka wypracowała przychody na poziomie 72,3 mln zł.

Na spadek i dynamiki sprzedaży złożyło się kilka czynników, a jednym z najważniejszych była różnica w ilości dni handlowych – 25 w bieżącym roku vs. 28 w ubiegłym. Grupa odnotowała znacznie większą sprzedaż mierzoną ilością jednostek (+16 proc.), przy niższym średnim paragonie, co nie pozwoliło na nadrobienie niehandlowych dni – informuje  Monnari Trade S.A.

Sieć sprzedaży Monnari

Powierzchnia handlowa Monnari Trade S.A. na koniec kwietnia br. wyniosła 33,2 tys. mkw. vs. 31,7 tys. mkw. na koniec kwietnia 2017 r. co stanowi wzrost o 4,7 proc. Tym samym spółka posiadała 162 salony, tyle samo co analogicznym okresie 2017 roku.

W bieżącym roku, planowane jest zwiększenie powierzchni handlowej, w zależności od sytuacji rynkowej, od 5 proc. do 7 proc. licząc od obecnie posiadanej powierzchni.

Salony Monnari otwierane są w lokalach o powierzchni od 70 do 437 mkw., co umożliwia profesjonalną, często zmienianą ekspozycję kolekcji. W planach Monnari jest powiększanie powierzchni salonów do ponad 200-300 mkw.

Sklepy firmowe wraz z salonami outletowymi zlokalizowane są w większości w dużych centrach handlowych na terenie całego kraju, głównie w miastach wojewódzkich.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.