Moodo realizuje plan rozwoju sieci sklepów

Sklep Moodo

Moodo zamknęło pierwszy kwartał z siedmioma nowymi sklepami w sieci sprzedaży marki. Najbliższe miesiące to plan na kolejne punkty – zarówno stacjonarne oraz sezonowe. Jak pokazują wyniki dynamika sprzedaży rok do roku rośnie co pozwala marce i jej partnerom biznesowym optymistycznie patrzeć w handlową przyszłość.

– W I-szym kwartale 2018-go roku marka Moodo w kanale detalicznym wypracowała 9,31 mln zł obrotu. Oznacza to wzrost o około 26 proc. rok do roku – mówi Wojciech Kalejta, Dyrektor Zarządzający Moodo. – To pozwala zarówno nam jak i naszym partnerom biznesowym optymistycznie patrzeć w handlową przyszłość – dodaje. Warto zaznaczyć, że konsekwentnie rośnie również kanał e-commerce, który na koniec pierwszego kwartału potroił ubiegłoroczne obroty.

Nowe sklepy w centrach handlowych

Wzrosty na początku roku zrealizowano dzięki otwarciu siedmiu nowych sklepów oraz poprzez wzrot LFL na poziomie 13 proc. Nowe lokalizacje marki to cztery salony w centrach handlowych w Otwocku, Ostródzie, Krośnie i Świnoujściu oraz sklepy poza galeriami w Kłodzku, Lwówku Śląskim i Hrubieszowie.

W kolejnych miesiącach firma zapowiada dalszy rozwój stacjonarnej sieci sprzedaży oraz uruchomienie sezonowych sklepów letnich w miejscowościach takich jak m.in. Rewal i Ustronie Morskie.

Właściciel marki

Moodo Urban Fashion Mode jest prężnie rozwijającą się firmą i marką z ponad 130-ma jednostkami franczyzowymi w Polsce oraz ponad 100-tką partnerów handlowych w kraju, Czechach i Słowacji, współpracującą również z agencjami handlowymi w Rosji, na Ukrainie i Białorusi.

Marka Moodo dedykowana jest nowoczesnym kobietom, ceniącym sobie niebanalny styl, komfort i wygodę. W kolekcjach przeważa miejski styl łączący nurt casual i fashion nawiązujący do najnowszych trendów ze świata mody. Różnorodność i uniwersalność tworzonych przez Moodo sylwetek oraz komplementarność oferty, którą gwarantują dodatki, takie jak: torby, czapki, szaliki, rękawiczki, getry czy stroje kąpielowe w sezonie letnim to dwa filary dopasowania marki do potrzeb jej Klientek.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa. To wyjątkowe miejsce spotkań, wymiany doświadczeń i wzajemnych inspiracji.