Nowe marki w Magnolia Park

Salon Big Star w Magnolia Park

Obok kultowej marki odzieży jeansowej Big Star, ofertę Magnolia Park we Wrocławiu, wzbogaciło również Coral Travel – jedno z największych biur podróży w Polsce.

Obie marki to giganci w swoich branżach – Big Star od 40 lat definiuje jakość w kolekcjach denim, zaś Coral Travel w ostatnich 18 latach zorganizowało wakacje dla blisko 1 miliona turystów. Teraz obie marki dołączyły do oferty największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku.

Szersza oferta w Magnolia Park

Popularny sklep Big Star powrócił do Magnolia Park w wielkim stylu. W asortymencie sieci specjalizującej się w odzieży damskiej i męskiej  znalazły się produkty denim. Obok kolekcji z jeansu, ofertę uzupełniają odzież, buty i dodatki. Salon charakteryzuje się przestronnym i jasnym wnętrzem, zaprojektowanym z myślą o wyjątkowej wygodzie zakupów.

Sklep, zlokalizowany jest na parterze Magnolia Park między salonem marki Duka i najnowszym na Dolnym Śląsku punktem sprzedaży Coral Travel. Jako jedno z największych biur podróży w Polsce, Coral Travel, posiada niezwykle bogatą ofertę wakacyjną. Obok flagowych kierunków, jak Turcja, Grecja, czy Hiszpania, organizuje także egzotyczne podróże m.in. na Kubę, Dominikanę, Seszele oraz Malediwy. Klientom poszukującym innych form spędzania urlopu biuro proponuje również połączenia lotnicze, transfery, hotele zlokalizowane w każdym zakątku świata oraz ubezpieczenia podróżne. Otwarcie punktu Coral Travel oznacza, że klienci szukający w Magnolia Park wymarzonych wakacji mogą teraz wybierać spośród aż czterech różnych biur (poza Coral Travel także Itaką, Rainbow Tours oraz TUI).

– Powrót kultowej marki Big Star oraz otwarcie Coral Travel, jednego z najbardziej popularnych biur podróży w Polsce, to kolejny już dowód na to, że jako największa w regionie galeria handlowa Magnolia Park posiada również najbardziej różnorodną ofertę. Obie nowości to odpowiedź na oczekiwania naszych klientów oraz potrzeby rynku, który we Wrocławiu jest niezwykle konkurencyjny – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park.

Big Star i Coral Travel to kolejne już marki, które dołączyły do oferty Magnolia Park. W ostatnim czasie jeden ze swoich największych sklepów w Polsce otworzyła tu  Terranova. W Magnolia Park nowością jest też francuska marka odzieżowa Kiabi, która otworzyła tu swój pierwszy w regionie i trzeci w kraju sklep.

260 sklepów w ofercie Magnolia Park

Aktualną ofertę Magnolia Park tworzy ponad 260 sklepów i punktów usługowych na 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). Do dyspozycji klientów jest 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Bershka, C&A, Decathlon, Denon, Ecco, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Pull&Bear, Reserved, Saturn, Stradivarius, TK Maxx, Tous, W. Kruk, Zara. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store, Superdry czy drugi w Polsce e-obuwie.pl. Marka zaproponowała przełomowy w skali europejskiej format, który łączy sprzedaż online z offline. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu i największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort i czynnego do północy hipermarketu Tesco. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 1,6 tys. miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską.

Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.