Wyjątkowy Prezent stawia na współpracę z sieciami handlowymi

Wyjątkowy Prezent

Działająca od ponad 10 lat spółka Wyjątkowy Prezent dynamicznie rozwija swoją sieć sprzedaży i często włącza się w inicjatywy organizowane przez swoich partnerów. Aktualnie marka obecna jest w ponad 1,8 tys. punktach w całej Polsce, w sklepach takich jak: Auchan, Carrefour, Tesco, InMedio, Relay czy Kolporter. W planach spółki jest inwestowanie w nowe kanały dystrybucji.

– W planach firmy jest otwieranie kolejnych placówek w galeriach handlowych oraz współpraca z sieciami detalicznymi. Zapraszamy do niej w szczególności coraz popularniejsze sklepy typu convenience – mówi Michał Kaleta, dyrektor ds. Rozwoju i Sprzedaży w firmie Wyjątkowy Prezent.

To właśnie pod ich kątem Wyjątkowy Prezent planuje wprowadzić nowoczesne, multimedialne, interaktywne ekspozytory. Przy ich pomocy każdy klient będzie mógł zamówić interesujący go prezent w miejscu, w którym codziennie robi zakupy. We współpracy z partnerami i pośrednikami m.in. ePay Polska, Wyjątkowy Prezent szykuje także nowy projekt dedykowany specjalnie zewnętrznym sieciom sprzedaży.

Rozwój sieci Wyjątkowy Prezent

Poza współpracą z sieciami handlowymi Wyjątkowy Prezent otwiera także niezależne wyspy handlowe oraz salony własne.

– Istnieje kilka niezmiennych kryteriów, którymi kierujemy się przy wyborze miejsca pod punkt handlowy. Po pierwsze, interesują nas piętra charakteryzujące się największym footfallem, czyli poziomy 0 i 1. Stawiamy zwykle na miejsce znajdujące się w głównych arteriach galerii, sąsiadujące ze znanymi markami odzieżowymi, dużymi perfumeriami czy salonami jubilerskimi. Istotne jest dla nas również dobre oświetlenie, które korzystnie wpływa na ekspozycję naszych produktów. Przy wyborze optymalnej lokalizacji zwracamy też uwagę na wielkość przestrzeni wokół naszych wysp. Jest to dla nas ważne, ponieważ, w ramach akcji promocyjnych, bardzo często wstawiamy do centrów handlowych np. samochody wyścigowe czy zabytkowe motocykle – mówi w rozmowie z Retailnet Cezary Holenderski, koordynator regionalny w firmie Wyjątkowy Prezent.

Wyjątkowy Prezent jest siecią handlową oferującą prezenty w formie przeżyć. Wśród 2500 upominków, przygotowanych z myślą o klientach indywidualnych oraz biznesowych, znajdują się atrakcje, takie jak lot balonem, egzotyczny masaż, czy jazda Ferrari. Flagowym projektem Wyjątkowego Prezentu jest unikalne, wyostrzające zmysły wydarzenie kulinarne, czyli „Kolacja w Ciemności”. Firma prowadzi sprzedaż prezentów online – poprzez serwis Wyjatkowyprezent.pl oraz w prawie 50 sklepach działających w galeriach handlowych w całej Polsce, jak również w ponad 1800 sklepach partnerskich.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Nowa Stacja, wszystko w jednym miejscu.

Nowa Stacja w Pruszkowie to nowoczesne centrum, które doskonale wpisuje się w potrzeby współczesnych konsumentów.