Wrocławska Akademia Kulinarna: 80 lokali w 7 konceptach

Wrocławska Akademia Kulinarna na Shopping Center Forum 2018 Exhibition&Awards

Od ponad 25 lat podążamy drogą którą napisały nasze marzenia. Drogą, którą wyznaczyły nasze pasje i wyobrażenia o przyszłości. Podjęliśmy szereg wyzwań i trudnych decyzji. Ryzyko jest nieodłącznym elementem naszych działań ale jest też i pokora i szacunek do ludzi. Nasze motto brzmi: Każdego dnia otwierając nasze restauracje otwieramy także nasze serca – mówi dla Retailnet Marcin Gryżenia, Specjalista ds. Rozwoju i Ekspansji Sieci

Każda z marek stworzonych przez Wrocławską Akademię Kulinarną tworzy odrębny, spójny wizerunkowo profil restauracji.

Kuchnia Marche

Kuchnia Marche to oferta tradycyjnych dań kuchni polskiej. Goście mogą posmakować tu specjałów, takich jak m.in. naleśniki z prawdziwym twarogiem czy ręcznie lepione pierogi, przygotowywane w widocznym miejscu. Wśród dań mięsnych znajdują się zarówno tradycyjne kotlety schabowe, jak i smakowite pieczenie, żeberka, gulasz po węgiersku, pulpety czy steki.

– Kuchnia Marche to bazar kuchni światowej. Chcemy by każdy codziennie znalazł coś dla siebie. Jesteśmy otwarci na nowe smaki, dlatego można znaleźć tu również dania wegetariańskie, szeroki wybór ryb, liczne surówki oraz sałatki. Oferta jest sezonowo zmienna i dostosowana do potrzeb gości z danego rejonu Polski – podkreśla Marcin Gryżenia.

Express Oriental

To azjatycki bufet z ofertą dań, takich jak: sajgonki i samosy z warzywami, kurczak Thai Chilli, Pad Kaprow, kalmary, pierożki Gyoza, tofu, zupy Pho i mnóstwo innych pyszności orientalnych. – Nieustannie się rozwijamy: podróżujemy oraz wdrażamy inspiracje z najbardziej odległych zakątków świata – mówi przedstawiciel WAK.

Sevi Kebab

Sevi Kebab to koncept, który łączy ideę “fast food” z elementami restauracyjnymi. – Dbamy o dopracowaną ofertę produktową, wysoką jakość dań oraz wielkość porcji, dzięki którym dania mogą stanowić alternatywę obiadu. Serwujemy kebab: w tortilli, bułce lub na talerzu. Goście mają do wyboru 2 rodzaje mięsa: wołowo-baranie oraz kurczaka, a także kilka oryginalnych dań tureckich. Do tego: świeże warzywa, frytki lub kasza, sosy, piwo, napoje – wylicza Marcin Gryżenia.

Lepione

Lepione serwuje przysmaki dobrze znane i lubiane, kojarzące się z babcinymi specjałami. To smaki dzieciństwa, które kiedyś odeszły w zapomnienie, wyparte przez kuchnie świata. – Przywracamy je dla naszych gości: proste, pyszne i domowe, lecz podane z współczesnym twistem: ekologicznym, zdrowym, sezonowym. Projektujemy lokale w oparciu o nowoczesne rozwiązania technologicznie – dzięki temu nasze restauracje znajdują się w najlepszych lokalizacjach – podkreśla Marcin Gryżenia.

Lokale: Kuchnia Marche, Express Oriental, Lepione wymagają min. 95 mkw. powierzchni adaptacyjnej. Sevi Kebab to mniej wymagający profil restauracji, ze względu na zupełnie inną ofertę gastronomiczną – tutaj minimalna wymagana powierzchnia to 65 mkw.

Wrocławska Akademia Kulinarna na SCF 2018

– Zapraszamy do współpracy ludzi ambitnych, otwartych, pełnych pasji. Takich, którzy lubią dobre jedzenie i solidną pracę. Wiedza gastronomiczna się przydaje, ale nie jest konieczna. Potrafimy przekonać do naszego biznesu, podając autentyczne, oparte na faktach argumenty. W centrach i galeriach handlowych spędza się dużo czasu – dlatego ważna jest możliwość zjedzenia dobrego posiłku. W każdym z naszych formatów skupiamy się na podobnych zasadach: stawiamy na smak, świeżość składników, szeroki wybór dań oraz ekspresowe tempo – zapewnia Marcin Gryżenia, Specjalista ds. Rozwoju i Ekspansji Sieci.

Każdy z brandów tworzonych przez WAK reprezentuje nowoczesny trend gastronomiczny: kuchnia na wagę, czyli różnorodne i szybko dostępne jedzenie, w doskonałym jakościowo wydaniu. Sieci są obecne w galeriach na terenie całego kraju. Specjaliści ds. rozwoju poszczególnych konceptów dobierają koncepcję do konkretnej lokalizacji i aktywnie rozwijają każdą z marek.

WAK stawia na najlepsze lokalizacje, w najlepszych galeriach handlowych w Polsce.

– Rozwijamy się głównie na płaszczyźnie konceptów sieciowych. Każdy z brandów jest wyrazisty i charakterystyczny. Dzięki temu klienci mogą wybierać dania zgodnie z kulinarnymi upodobaniami – podsumowuje Marcin Gryżenia.

Łącznie funkcjonuje 80 lokali. Są to: Kuchnia Marche, najstarsza i największa sieć licząca 38 placówek. Sevi Kebab to łącznie 22 placówki. Express Oriental, są w 13 lokalizacjach. Lepione z ofertą dań mącznych ma 3 lokalizacje i sieć kawiarni Lulu Cafe: 4 lokalizacje w Polsce.

Wrocławska Akademia Kulinarna  jest partnerem i wystawcą jesiennej edycji Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition&Conference. Z przedstawicielami firmy będzie można spotkać się już 26-27 września 2018 roku.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY