Teletorium zdradza plany działania do 2020 roku

Przełomowy koncept multimedialnego lokalu opartego na technologii „Wirtualny Sprzedawca” i nowy format wyspy Fashion Point – to najnowsze działania sieci Teletorium, która planuje dynamiczną ekspansję w centrach i galeriach handlowych.

Spółka Teletorium planuje do końca 2020 r. zwiększyć liczbę sklepów do 350 (lokali i wysp). Podstawą tak odważnych planów ekspansji, jak podkreśla zarząd sieci, są zaprezentowane, przełomowe rozwiązania, dodatkowo uatrakcyjniające formułę prowadzenia działalności pod nowym logo firmy.

Wirtualny Sprzedawca – nowy koncept Teletorium

Nieważne czy w lokalu, na wyspie czy w wirtualnym świecie. Teletorium udowadnia, że wszędzie może być lifestylowo, nowocześnie a nawet przełomowo. „Podejdź, zobacz co mam do Twojego telefonu! ” Uśmiechnięte, wirtualne postaci zachęcające do zakupów w punktach Teletorium to Wirtualny Sprzedawca – nowy koncept Teletorium.

– Atrakcyjne wizualnie, minimalistyczne, ale praktyczne wyspy zaprezentowane przez Teletorium wyznaczać będą nowe trendy na rynku retail. Asortyment uporządkowany kategoriami a także kolorystycznie pozwoli zaoszczędzić czas klientów a jakość produktów oraz obsługi przełożą się na ich satysfakcję z zakupu. A więc wrócą – mówi Marek Kaczmarek, Dyrektor Generalny, Członek Zarządu Sieci Teletorium i dodaje:

– Wirtualny Sprzedawca” zadebiutował na pierwszej wyspie z e-kioskiem w „Tarasach Grabiszyńskich” i w Tesco przy ulicy Granicznej we Wrocławiu. Z dniem 1 czerwca rozpoczyna się wdrożenie e-kiosków Wirtualny Sprzedawca w całej Polsce. Pierwsze 10 egzemplarzy wraz z nowymi wyspami przekazane zostaną w tym miesiącu na wyspy w największych miastach Polski. Wdrażanie nowej technologii będzie odbywało się cyklicznie, a cały proces potrwa do czerwca 2019 roku.

Fashion Point od Teletorium

Sieć Teletorium tworzą zarówno salony własne jak i wyspy handlowe. Lokale własne mają od 20 do 40 mkw., wyspa GSM – ok. 8 mkw., a nowy koncept tzw. Fashion Point pozwala na zagospodarowanie prawie każdej wskazanej powierzchni. – Propozycja tej oferty jest tak zorganizowana, aby pasowała do kilku wariantów „zagospodarowania” Teletorium w centrach handlowych. Wpisujemy się w grupę najemców z branży GSM, RTV AGD, a teraz również w sferę „modową” z nowym konceptem Fashion Point – podkreśla Marek Kaczmarek.

Nowe koncepty w nowych lokalizacjach – to główny cel planu rozwoju Teletorium.

Teletorium to ogólnopolska sieć specjalistycznych punktów sprzedaży związanych z branżą GSM. Spółka należy do Grupy Kapitałowej TelForceOne S. A. — jednego z największych producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. Działalność firmy obejmuje sprzedaż i serwis telefonów komórkowych oraz sprzedaż akcesoriów GSM i urządzeń mobilnych. Firma obecna jest na rynku od 2004 roku, od roku 2009 działa w nowoczesnym systemie franczyzowym. Na przełomie ostatnich lat sieć Teletorium znacząco się rozwinęła, inwestując w lokalizacje w największych centrach handlowych. Aktualnie posiada ok. 250 punktów sprzedaży. Na ten rok planuje około 50 nowych otwarć.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl