Kolporter szuka franczyzobiorców

Ponad 60 ajentów, od początku 2018 roku, nawiązało współpracę z firmą Kolporter i dołączyło do ekipy Partnerów, prowadzących saloniki, należące do sieci zarządzanej przez Departament Sieci Własnej Kolportera.

Każdy salonik Kolportera ma swojego opiekuna. Nowy ajent, wraz z przejęciem punktu, zostaje przypisany do niego i przydzielony do jednego z czterech regionów, na które podzielona jest cała sieć saloników Kolportera. W pierwszej połowie 2018 roku najwięcej ajentów zyskał region wschodni. Aż 32 proc. wszystkich umów zostało podpisanych właśnie przez ajentów pracujących w tym regionie. O 4 proc. mniej osób trafiło do regionu zachodniego. W regionie północnym współpracę nawiązało 21 proc. ajentów, a w południowym 19 proc.

Najwięcej, bo aż 13 osób dołączyło do sieci saloników Kolportera w marcu, o 2 osoby mniej współpracę nawiązało w kwietniu. W lutym, maju i czerwcu po 10 ajentów zaczęło samodzielnie prowadzić saloniki. O jedną osobę mniej dołączyło do ekipy Partnerów w styczniu.

Kolporter: oddajemy partnerom biznesowym w pełni wyposażony i zatowarowany salonik

– Rynek pracy w Polsce, w ostatnim czasie, bardzo się zmienił. Coraz więcej osób decyduje się na założenie własnej działalności gospodarczej, a my idziemy takim osobom naprzeciw. Wypracowany przez Kolportera model współpracy jest atrakcyjny dla osób chcących wypróbować swoich sił w handlu, a jednocześnie nie mających kapitału na rozpoczęcie działalności na własną rękę. Kandydaci, którzy zgłaszają się do nas chwalą łatwość nawiązywania współpracy z Kolporterem, minimum formalności, a przede wszystkim doceniają brak barier, które często ograniczają a nawet uniemożliwiają nawiązanie współpracy. Najczęstszą z nich jest posiadanie wkładu własnego. My go nie wymagamy. Na dodatek oddajemy w ręce ajenta w pełni wyposażony i zatowarowany salonik. Żadnego z naszych ajentów nie pozostawiamy sobie. Pomimo tego, że w chwili objęcia saloniku jest on przygotowany do samodzielnej pracy, to wspieramy go przez cały okres współpracy. Komunikację z firmą stawiamy na pierwszym miejscu – mówi Dariusz Materek z sieci Kolporter. – Jednak kluczowe znaczenie, dla zgłaszających się do nas kandydatów, ma fakt uzyskania pewnego źródła dochodów – gwarantujemy wynagrodzenie podstawowe i atrakcyjny system prowizji – dodaje.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Kolporter zarządza siecią ok. 900 saloników prasowych. Spółka zatrudnia w całym kraju blisko tysiąc osób.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

PARTNER MIESIĄCA RETAILNET.PL

Serenada #bardziej otwarte centrum handlowe.

Centrum Serenada to nie tylko bogata oferta handlowa, ale przede wszystkim przestrzeń stworzona z myślą o mieszkańcach Krakowa.