Katharsis: szukamy kolejnych działek pod następne realizacje HopStop

Wizualizacja HopStop w Radomiu

Katharsis Development Sp. z o.o. realizuje założoną strategię rozwoju i poszukuje nowych lokalizacji pod kolejne obiekty HopStop. Wszystkie projekty spółki zostaną zaprezentowane podczas targów Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition & Conference

Katharsis Development Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma deweloperska, realizująca przedsięwzięcia inwestycyjne w sektorze komercyjnym. Jest inwestorem oraz deweloperem obiektów handlowych i biurowych na terenie całego kraju. Od 2012 Grupa realizuje obiekty komercyjne typu „convenience centers”, budując portfolio kameralnych parków handlowych HopStop.

Obecnie spółka realizuje m.in. projekt w Siedlcach. HopStop Siedlce zlokalizowany będzie przy ulicy Partyzantów 14 na terenie dawnej bazy bazy PKS Siedlce. Powstaje tu parterowy zespół budynków usługowo-handlowych oraz stacja benzynowa z myjnią automatyczną. Łączna powierzchnia GLA dla trzech budynków wynosiła będzie blisko 5 tys. mkw.

Rafał Trusiewicz, prezes i współwłaściciel spółki, zapytany o plany na przyszłość odpowiada:  – Zachęceni sukcesem sieci, szukamy aktualnie kolejnych działek pod następne realizacje HopStop, które będą respektowały powyższe idee. Następne projekty HopStop planujemy zrealizować w Ostrowie Wielkopolskim i warszawskiej dzielnicy Wawer – mówi.

Nowe inwestycje

Obiekt w Ostrowie  Wielkopolskim o powierzchni 3,8 tys. mkw. GLA powstanie przy ulicy Dworcowej, na terenie obecnego dworca PKS. Inwestycja zlokalizowana będzie w sąsiedztwie dworca PKP i popularnej ulicy handlowej oraz licznych osiedli mieszkaniowych. Kolejny HopStop ma powstać na Warszawskim Wawrze przy ulicy Bysławskiej. Park handlowy zajmie powierzchnię około 6,5 tys., w tym sklep spożywczy, sklepy odzieżowe i obuwnicze, market RTV AGD, drogerię oraz punkty usługowe. Otwarcia obydwu obiektów planowane są na drugą połowę 2019 roku.

Flagowym projektem dewelopera jest planowany obiekt w Olsztynie, który będzie nowoczesnym centrum handlowym a dzięki lokalizacji bezpośrednio przy dworcu PKP i PKS zyska status Zintegrowanego Centrum Komunikacyjnego. – W Olsztynie budujemy galerię handlową o wartości około 120 mln EUR. Będzie to budynek inteligentny, naszpikowany technologią, zintegrowane centrum komunikacyjne najnowszej generacji – mówi Trusiewicz. Inwestycja to część kompleksowej rewitalizacji centralnie położonego obszaru miasta. Twórcy mają na celu realizację symbolu Warmii i Mazur – stworzenie funkcjonalnego miejsca spełniającego międzynarodowe standardy. Inwestor obiektu zapewnia, że wykreuje on nową jakość przestrzeni miejskiej, pobudzi rozwój miasta i regionu, rozwinie tzw. turystykę zakupową, zdynamizuje ruch pomiędzy Obwodem Kaliningradzkim, stworzy nowe miejsca pracy, zapewni infrastrukturę transportową, handlową i rozrywkową na najwyższym poziomie.

Za komercjalizację obiektu w Olsztynie,  jak również będących w fazie realizacji parków HopStop w Siedlcach, Warszawie oraz  Ostrowie Wielkopolskim odpowiada firma Aspenn.

Pięć parków w nowych rękach

Należy dodać, że polski deweloper przeprowadził ostatnio pierwszą w kraju transakcję sprzedaży samodzielnego portfela nieruchomości typu convenience. Pięć parków handlowych rozpoznawalnych pod wspólnym logo „HopStop” powędrowało w ręce CPI Property Group – inwestora z czeskim kapitałem. Transakcja dotyczyła pięciu obiektów w czterech różnych miastach: Radomiu (2013), w Zamościu przy ulicy Sadowej (2015), w Zamościu przy ulicy Hrubieszowskiej (2016), w Rembertowie (2017), oraz w Siedlcach – obiekt mimo stanu przed-deweloperskiego wynajęty jest już w 90 proc. Łączna powierzchnia autorskiego projektu sieci parków handlowych przekracza 19 tys. mkw., charakteryzuje je szeroki wachlarz najemców oraz wieloaspektowy pakiet usług, takich jak myjnie bezdotykowe czy stacje benzynowe.

Prezes i współwłaściciel Katharsis Development, zapowiada kolejne projekty: – Mamy zrealizowane wszystkie cele biznesowe, stworzyliśmy autorski koncept, wybudowaliśmy, skomercjalizowaliśmy więc naturalnym krokiem jest wyjście z inwestycji. Od wybudowania pierwszego HopStop minęło już kilka lat. Marka zdążyła w tym czasie wypracować swoją renomę, dzięki czemu projekt dojrzał do sprzedaży – mówi.

Facebook
Google+
Twitter
LinkedIn

POLECANE ARTYKUŁY