Cztery nowe sklepy sieci Stara Mydlarnia. Ekspansja trwa

Stara Mydlarnia – sieć oferująca kosmetyki pochodzenia naturalnego, nie ustaje z ekspansją. Od początku 2018 roku sieć sprzedaży powiększyła się o 4 nowe lokalizacje, a w planach są kolejne otwarcia. Najnowszy punkt sprzedaży wkrótce pojawi się w podwarszawskich Jankach.

Stara Mydlarnia realizuje zapowiedziany plan ekspansji. – Z doświadczenia wiemy, że sklepy marki Stara Mydlarnia zazwyczaj największy sukces odnoszą w miastach, liczących powyżej 40 tys. mieszkańców. Niemniej bardzo wiele zależy od osobowości i energii franczyzobiorcy, zatem z góry nie przekreślamy żadnych lokalizacji i zawsze chętnie konsultujemy różne pomysły oraz koncepcje – mówi Patrycja Zmarzły, specjalista ds. marketingu marki Stara Mydlarnia.

Zgodnie z zapowiedzią systematycznie przybywa nowych sklepów własnych i franczyzowych. 20 lipca br. sieć Stara Mydlarnia wzbogaciła ofertę handlową Galerii Łomianki. To tutaj marka otworzyła swój najnowszy salon. W marcu relokowany został salon w Toruniu. Pod dwóch latach sieć przeprowadziła się z ul. Szewskiej na ul. Szeroką 2. Salon zyskał zupełnie nowy, odświeżony wystrój wnętrza, który współgra z ofertą Starej Mydlarni i nadaje wnętrzu bardziej naturalny i elegancki charakter.

Z kolei wraz z końcem stycznia Stara Mydlarnia zadebiutowała w Chodzieży przy al. Tadeusza Kościuszki oraz we Wrocławiu w CH Aleja Bielany. Sieć zajęła lokal o powierzchni 22 mkw. usytuowany na parterze centrum. To kolejny, obok Organique, Hebe, Sephora, Super-Pharm, Rossmann i Ziaja, najemca kosmetyczny w Alei Bielany.

Prawie 30 punktów sprzedaży

Od 2010 roku sieć Stara Mydlarnia rozwijana jest w formacie sklepów franczyzowych. Obecnie obejmuje blisko 30 sklepów na terenie całej Polski i nadal intensywnie się rozwija. Każdego roku powiększa się o kilka placówek.

Pod nowe lokalizacje wybierane są miasta powyżej 40 tys. mieszkańców. Minimalna powierzchnia lokalu to 20-50 mkw. – Lokalizacja ma znaczenie, dlatego starannie dobieramy oraz oceniamy szanse powodzenia wskazywanej lokalizacji. Najlepsze punkty sprzedaży to galerie handlowe oraz ścisłe centrum miast – informuje sieć.

Stara Mydlarnia sc. istnieje od 1999 roku. Spółka jest producentem kosmetyków wytwarzanych na bazie naturalnych składników. Produkty Starej Mydlarni to kolekcja kosmetyków do pielęgnacji ciała. Obejmuje ona mydła glicerynowe, sole, żele i olejki do kąpieli, balsamy do ciała oraz wszelkiego rodzaju akcesoria mydlane.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl