WAK: dobieramy format restauracji do konkretnej lokalizacji

– Jesteśmy właścicielem blisko 80 lokali gastronomicznych prowadzonych w kilku konceptach. Nasze formaty doskonale sprawdzają się zarówno w dużych galeriach handlowych w strefach food court, jak i mniejszych obiektach typu convenience jako niezależne lokale – mówi dla Retailnet Marcin Gryżenia, Specjalista ds. Rozwoju i Ekspansji Sieci z Wrocławskiej Akademii Kulinarnej.

Wrocławska Akademia Kulinarna, która od ponad 25 lat rozwija sieć lokali gastronomicznych, jest partnerem Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition&Conference. Udział w SCF jest okazją do zaprezentowania wszystkich konceptów handlowych, które stworzyła spółka.

Brandy stworzone przez Wrocławską Akademię Kulinarną

Każda z marek stworzonych przez Wrocławską Akademię Kulinarną tworzy odrębny, spójny wizerunkowo profil restauracji. WAK jest właścicielem takich marek, jak: Kuchnia Marche, Express Oriental, Sevi Kebab, Lepione. Lokale Kuchnia Marche, Express Oriental, Lepione wymagają minimum 95 mkw. powierzchni adaptacyjnej. Sevi Kebab to mniej wymagający profil restauracji, ze względu na zupełnie inną ofertę gastronomiczną – tutaj minimalna wymagana powierzchnia to 50 mkw.

Łącznie funkcjonuje 80 lokali. Kuchnia Marche to najstarsza i największa sieć licząca 39 placówek. Sevi Kebab to łącznie 22 placówki. Express Oriental znajduje się w 13 lokalizacjach. Lepione z ofertą dań mącznych ma 3 placówki, a sieć kawiarni Lulu Cafe – 4.

Kuchnia Marche oferuje tradycyjne dania kuchni polskiej. Goście mogą posmakować tu specjałów, takich jak m.in. naleśniki z prawdziwym twarogiem czy ręcznie lepione pierogi, przygotowywane w widocznym miejscu. Wśród dań mięsnych znajdują się zarówno tradycyjne kotlety schabowe, jak i smakowite pieczenie, żeberka, gulasz po węgiersku, pulpety czy steki. Kuchnia Marche to bazar kuchni światowej.

– Chcemy by każdy codziennie znalazł coś dla siebie. Jesteśmy otwarci na nowe smaki, dlatego można znaleźć tu również dania wegetariańskie, szeroki wybór ryb, liczne surówki oraz sałatki. Oferta jest sezonowo zmienna i dostosowana do potrzeb gości z danego rejonu Polski – podkreśla  Marcin Gryżenia.

Express Oriental to azjatycki bufet z ofertą dań, takich jak: sajgonki i samosy z warzywami, kurczak Thai Chilli,, zupy Pho i mnóstwo innych przysmaków orientalnych. Sevi Kebab to koncept, który łączy ideę “fast food” z elementami restauracyjnymi. WAK dba o dopracowaną ofertę produktową, wysoką jakość dań oraz wielkość porcji, dzięki którym dania mogą stanowić alternatywę obiadu. W Sevi Kebab serwowany jest kebab: w tortilli, bułce lub na talerzu. Goście mają do wyboru 2 rodzaje mięsa: wołowo-baranie oraz kurczaka, a także kilka oryginalnych dań tureckich. Do tego: świeże warzywa, frytki lub kasza, sosy, piwo, napoje. Lepione serwuje przysmaki dobrze znane i lubiane, kojarzące się z babcinymi specjałami. To smaki dzieciństwa, które kiedyś odeszły w zapomnienie, wyparte przez kuchnie świata.

– Przywracamy je dla naszych gości: proste, pyszne i domowe, lecz podane z współczesnym twistem: ekologicznym, zdrowym, sezonowym.

WAK projektuje lokale w oparciu o nowoczesne rozwiązania technologicznie dzięki temu wszystkie restauracje sieci znajdują się w najlepszych lokalizacjach.

Ekspansja sieci WAK w oparciu o system franczyzowy

– Zapraszamy do współpracy ludzi ambitnych, otwartych, pełnych pasji. Takich, którzy lubią dobre jedzenie i solidną pracę. Wiedza gastronomiczna się przydaje, ale nie jest konieczna. Potrafimy przekonać do naszego biznesu, podając autentyczne, oparte na faktach argumenty. W centrach i galeriach handlowych spędza się dużo czasu – dlatego ważna jest możliwość zjedzenia dobrego posiłku. W każdym z naszych formatów skupiamy się na podobnych zasadach: stawiamy na smak, świeżość składników, szeroki wybór dań oraz ekspresowe tempo. Każdy z naszych brandów reprezentuje nowoczesny trend gastronomiczny: kuchnia na wagę, czyli różnorodne i szybko dostępne jedzenie, w doskonałym jakościowo wydaniu. Jesteśmy obecni w galeriach na terenie całego kraju. Dobieramy koncepcję do konkretnej lokalizacji – nie zmienia to faktu, że aktywnie rozwijamy każdą z marek. Dlatego zależy nam na najlepszych lokalizacjach, w najlepszych galeriach handlowych w Polsce – podkreśla  Marcin Gryżenia.

Przypomnijmy, Wrocławska Akademia Kulinarna to właściciel ok. 80 lokali restauracyjnych. Kuchnia Marche  – 39 lokali, Sevi Kebab – 22 lokale, Express Oriental – 13 lokali, Lepione- 3 lokale, Lulu Cafe – 4 lokale.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl