C&C Partners uruchomiło nowoczesny parking w największej galerii w Polsce

Firma C&C Partners, wyłączny przedstawiciel Park Assist w Polsce, może pochwalić się kolejnym uruchomionym systemem parkingowym w jednej z największych galerii handlowych w Polsce – pisze Damian Dopiera, dyrektor ds. inwestycji i parkingów w C&C Partners.

Centrum handlowe Arkadia rocznie odwiedza około 20 mln klientów. Na ponad 113 tysiącach metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się około 260 lokali, w tym flagowe salony najpopularniejszych marek, bogaty wybór usług oraz kawiarnie i restauracje wielu kuchni świata. Drugie piętro centrum przeznaczone jest na część rozrywkową i mieści się tu multipleks Cinema City z 15 ekranami oraz sala zabaw dla dzieci. Dysponuje ono parkingiem na 4 000 miejsc.

C&C Partners jest wystawcą Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition & Conference.

Komfortowe parkowanie

Dzięki sygnalizacji świetlnej kierowcy łatwiej znajdują wolne miejsca postojowe, a wyświetlacze i ekrany LED pomagają im odnaleźć się w strefach parkingu. O liczbie wolnych miejsc informują przy wjeździe na parking specjalne totemy, a wyświetlacze w alejkach wskazują wolne miejsca w poszczególnych częściach parkingu.

–  Zainstalowany system jest bardzo dobrze odbierany przez naszych klientów – mówi dyrektor Arkadii, Filip Kryłowicz. – Spełnia swoje podstawowe zadanie, czyli ułatwia parkowanie samochodu, a tym samym oszczędza czas naszych gości już na samym początku wizyty w centrum handlowym – dodaje.

Bezpieczeństwo podczas postoju

Chcąc umożliwić bezstresowe parkowanie i przyciągnąć więcej klientów, inwestor zdecydował się na system Park Assist. Wszystkie miejsca parkingowe są strzeżone przez 1157 sensorów kamerowych. Kamery obserwują zarówno zaparkowane pojazdy, jak i przestrzeń pomiędzy nimi, czyli obszary, które w przypadku tradycyjnego monitoringu przeważnie są niewidoczne, a w których najczęściej dochodzi do uszkodzeń pojazdów oraz aktów wandalizmu.

– Na komfort odwiedzających Arkadię wpływa również zwiększenie poczucia bezpieczeństwa. Dzięki kamerom wbudowanym w sensory mamy możliwość dokładnego monitorowania stanu parkingu – komentuje Filip Kryłowicz.

Gdzie ja stałem?

Dodatkowo system został wzbogacony o funkcjonalność Find Your Car. Każdy klient, który zapomni gdzie zaparkował może zwrócić się do pracowników ochrony, którzy pomogą bardzo szybko znaleźć zaparkowane auto i wskażą precyzyjnie drogę do niego.

Ważne doświadczenie

Jak wynika z badań, dla 84 proc. klientów centrów handlowych parkowanie jest kluczowe. Dlatego tak ważne jest, aby współtworzone przez parking pierwsze i ostatnie wrażenie klienta z wizyty w centrum handlowym pomagało motywować go do szybkiego powrotu. Problem parkowania można podzielić na dwa istotne obszary. Pierwszy wynikający z ilości dostępnych miejsc parkingowych, natomiast drugi powiązany jest ze sposobem odpowiedniego zarządzania miejscami parkingowymi.

Autorem tekstu jest Damian Dopiera, dyrektor ds. inwestycji i parkingów w C&C Partners.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl