Acteeum: Galeria Chełm skomercjalizowana w ponad 70 proc.

Galeria Chełm, która będzie pierwszą galerią handlową w Chełmie przyciąga kolejnych dużych najemców. Umowę najmu lokalu o powierzchni 782 mkw. podpisał właśnie właściciel marki RTV Euro AGD.

Współinwestorem oraz podmiotem komercjalizującym Galerii Chełm jest Acteeum, specjalizujące się w realizacji projektów centrów handlowych oraz retail parków. Acteeum jest wystawcą Shopping Center Forum 2018 CEE Exhibition & Conference 

Przestronny, nowoczesny salon

Do grona marek otwierających swoje salony w Galerii Chełm dołącza właśnie RTV Euro AGD. Dzięki ofercie tej znanej sieci sklepów z elektroniką i sprzętem gospodarstwa domowego Galeria Chełm umocni swoją pozycję centrum handlowego kompleksowo realizującego potrzeby zakupowe klientów. RTV Euro AGD otworzy w Galerii Chełm przestronny, nowoczesny salon o powierzchni 782 mkw.

– Będzie to już drugi sklep sieci w Chełmie, co pokazuje jak istotne jest to dla nas miasto pod względem sprzedaży. Zdecydowaliśmy się na lokalizację w nowej galerii ponieważ sądzimy, że będzie to ośrodek o charakterze nie tylko lokalnym ale i regionalnym. Zwłaszcza, że takiej galerii handlowej w Chełmie do tej pory nie było a lokalizacja obiektu jest znakomita – wyjaśnia Tomasz Siedlecki, Dyrektor Marketingu RTV Euro AGD w Polsce.

RTV Euro AGD jest polskim przedsiębiorstwem, które działa na rynku od 25 lat. Obecnie RTV Euro AGD posiada 270 sklepów w 171 miejscowościach w całej Polsce. Dzięki nim klienci mogą łatwo skorzystać z kompleksowej oferty elektroniki i sprzętu gospodarstwa domowego, mając także do dyspozycji wygodne, bezpłatne parkingi oraz długie, dogodne godziny otwarcia.

55 lokali handlowych w Galerii Chełm

Galeria Chełm na powierzchni 17,5 tys. mkw. zaoferuje 55 lokali handlowych oraz ponad 550 miejsc parkingowych. Działka, na której powstanie nowe centrum handlowe zlokalizowana jest ona u zbiegu ulic Lubelskiej i Rejowieckiej (także stanowiącej obwodnicę Chełma), w miejscu, stanowiącym główny węzeł komunikacyjny miasta. Swym zasięgiem Galeria Chełm obejmie blisko 300 tys. mieszkańców oraz ruch przygraniczny z Ukrainą i Białorusią.

Wśród najemców, którzy otworzą swoje salony w Galerii Chełm są już tak znane marki jak Lidl, CCC, Smyk czy Rossmann. Na rok przed otwarciem, poziom komercjalizacji obiektu przekroczył już 70 proc.

Prace budowlane rozpoczną się jeszcze w trzecim kwartale 2018 roku, zaś otwarcie obiektu zaplanowano na drugą połowę 2019 roku.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl