CCC i Gino Rossi nawiązały strategiczną współpracę

Marka Gino Rossi będzie dostępna w sklepach CCC w ponad 22 krajach  – to efekt podpisania przez obie firmy wieloletniej umowy o strategicznym partnerstwie. Obejmuje ona współpracę produktową i licencję znaku towarowego. Zawarta umowa jest rozszerzeniem trwającej współpracy dotyczącej dystrybucji produktów poprzez spółkę eobuwie.pl SA.

– Umowa o strategicznym partnerstwie to kolejny etap długoletniej, udanej współpracy pomiędzy Gino Rossi i CCC. Bardzo cenimy sobie kooperację z Grupą CCC i jesteśmy zadowoleni z możliwości kontynuowania jej w rozszerzonej formule. Jesteśmy przekonani, że taka kooperacja przyczyni się do dynamicznego wzrostu sprzedaży Gino Rossi. Poza tym pozwoli nam na rozwój najważniejszych kompetencji w zakresie projektowania i produkcji, a także przyczyni się do skutecznego rozwodnienia kosztów stałych – komentuje Tomasz Malicki, Prezes Zarządu Gino Rossi S.A.

Umowa Gino Rossi i CCC na 3 lata

Gino Rossi i CCC zawarły umowę o strategicznej współpracy w obszarze produkcji i przygotowania kolekcji oraz udzielenia przez Gino Rossi licencji dla CCC na korzystanie ze znaku towarowego „Gino Rossi” w wybranych krajach. Strony zawarły umowę na okres trzyletni, przewidując możliwość przedłużania umowy o kolejne okresy.

W ramach umowy w latach 2019-2020 Gino Rossi dostarczy do CCC łącznie minimum 300 tys. sztuk produktów z dedykowanej kolekcji obejmującej obuwie damskie, męskie i akcesoria, a docelowo intencją stron jest dalsze zwiększanie tego wolumenu.

Dedykowane kolekcje pod marką Gino Rossi będą mogły być sprzedawane między innymi w Polsce i Czechach w około 200 wybranych sklepach stacjonarnych CCC. Produkcja obuwia i toreb realizowana będzie w zakładach Gino Rossi mieszczących się w Słupsku lub Elblągu i tym samym cała kolekcja Gino Rossi, która wprowadzona zostanie do sklepów CCC, będzie w dalszym ciągu produkowana w zakładach w Polsce. Dzięki temu marka podtrzyma dotychczasowa jakość przy rozwoju dystrybucji.

– Strategiczne partnerstwo z CCC to także realizacja jednego z elementów strategii Gino Rossi w obszarze B2B – to doskonała okazja do wykorzystania naszego know-how w dziedzinie projektowania i produkcji obuwia i galanterii skórzanej oraz zwiększenia skali działalności. Mamy nadzieję, że tak jak dotychczas nasza współpraca okaże się sukcesem i będzie kontynuowana w kolejnych latach z korzyścią dla obu marek i spółek – uzupełnia Paweł Urbaniak, Wiceprezes Zarządu Gino Rossi S.A.

Międzynarodowa skala działania CCC

Jednocześnie, w rezultacie zawartej umowy, zakres terytorialny sprzedaży produktów pod marką Gino Rossi rozszerzy się w pełni na międzynarodową skalę – marka ta wejdzie na wszystkie rynki, gdzie obecna jest sieć dystrybucyjna CCC (zarówno w kanale stacjonarnym, jak i e-commerce). Obecnie są to 22 kraje Europy i Rosja, a w perspektywie od I poł. 2019 produkty pod marką Gino Rossi sprzedawane będą również do Dubaju i innych rejonów Bliskiego Wschodu. Spółka Gino Rossi uzyska w zamian opłaty licencyjne wyrażone jako procent sprzedaży, w wysokości jednakże nie mniejszej, niż 400.000 zł rocznie.

– Dzięki współpracy obuwie i dodatki pod marką Gino Rossi dostępne będą w skali międzynarodowej, co pozwoli Spółce budować świadomość i umacniać rozpoznawalność marki w coraz szerszym zakresie – uważa Mariusz Drużyński, Członek Zarządu Gino Rossi S.A.

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

Newsletter SCF News | Retailnet.pl

Codziennie nowe informacje dla profesjonalistów rynku centrów handlowych.

Newsletter
SCF News | Retailnet.pl